Never look back!

Alla inlägg under januari 2013

Av Emma - 29 januari 2013 17:08

Har precis kommit hem från stan med Linn! :)

Köpte en present till tato, en jätte uber söt bh och ett skal till telefonen :D 

käkade även på subway och kan ju säga att jag blev otroligt mätt så halva mackan sparade jag så, likaså gjorde linn :p  hehe. 

så snart bär det av till boxningspass och sen ett sh'bam pass på det, och efter det så blir det kalas hos rivera :) 


 

Av Emma - 28 januari 2013 18:05

Jag  hade tänkt fortsätta med min hårda träning denna vecka när jag blev så otroligt lat förra ;) men så kommer det hinder, imorgon fyller gabbes bror år så då ska vi fira han. så då kan det bli så att jag missar två otroligt bra pass, men det är inte säkert än ;) 

vi ser väl hur det blir, annars får jag väl dra ett hårt pass på gymet ist nån gång mitt på dagen sådär ;) hehe. 

Men som sagt nu ska jag fara och hämta gabbe! :D 


Av Emma - 20 januari 2013 20:34

Hemma denna lördag, var på livingroom, en gudstjänst för konfirmander och jag var där och gästade och pratade lite om självkänsla och hur det har varit med mig om det, var sjukt nervör men det gick bra :) 

orkade inte vara med på hela ku så jag for hem typ en timme tidigare, nej men en halvtimme iaf :) 

åt lite sallad till middag och nu sitter jag och kollar på gossip girl :D 

hehe. 

   

Av Emma - 17 januari 2013 11:33

har kört på hårt denna vecka känner jag! men så otroligt skönt! 

Har träningsverk som bara den men det är väl ändå ett bevis på att jag tränat hårt ;) hehe. 

Men jag tror ändå att jag ska vila idag och kanske gymma nån dag i helgen, har inte riktigt bestämt mig än faktiskt :p 

Men blev fett ledsen då jag såg att sh'bam passet på tisdag är fullbokat och jag är 5e reserv :p får gå på torsdagen isånafall :)

jaja, ska väl ta och tvätta lite medans jag nördar vampire diaries på min lediga dag :D mohahahahahha! 


Av Emma - 15 januari 2013 16:54

snart träning då! :D 

ikväll blir det power strike=boxning, jag längtar! 


Imorse blev jag inringd på jobbet, så jag jobbade 3 timmar idag, bjöd gabbe på mat, subway och sen trallade vi runt på stan hittade ett par as coola skor- och nej, jag kommer itne att köpa dom! ;) hehe- och en sjukt snygg väska, men eftersom att vi ska resa så blir det till att hålla i pengarna hårt ;) 


         

har inte så bra bilder för stunden så blir lite repriser..

Av Emma - 14 januari 2013 15:28

så, var ju som sagt i luleå lördag-söndag. och det va underbart! 

Vi firade både nelson och Adriana på lördagen, fikade mycket och sen på kvällen åt vi tacos :) asgott om jag får säga det själv! 

men tågresan hem var låååååång! kändes som en evighet! speciellt då jag hade inte hade något att göra med mig.. så tråkigt! och sen var vi en timmer försenad eftersom att tåget var tvungen att köra sakta och försiktigt, så det blev en timme längre åktur.. men vi kom fram! :D

 

Av Emma - 10 januari 2013 14:09

Nu har träning satt igång! 

Jag kör hårt.. eller så hårt jag kan iallafall.. måndagen skippade jag för att jag skull få sova ut så på tisdag blev det gym och onsdagen körde jag ett pass. 

idag så ska jag gå på två pass nästan efter varandra om jag inte har nå barn på barnpassningen det vill säga! ;)

och efter det så ska jag till mommo och sova  där till på fredag :D det va ett långt tag sen jag sovde där! 

så det ska bli mysigt! 

och sen på lördag morgon hoppar jag på tåget till luleå för att fira 50 år och 1 års födelsedag. 

Det ser jag faktiskt fram emot :)  

 

Av Emma - 1 januari 2013 22:57

Det är inte varje dag som man har lite winerbröd och godis, chips, dipp, cola, fanta och sprite och munkar och vanlijlängd på bordet en tisdag.. här vankas en lugn kväll med killen.  

Känns rätt så bra! 

Och jag hade en underbar kväll/natt igår! helt fantastisk! :D 


Ovido - Quiz & Flashcards