Never look back!

Alla inlägg under september 2010

Av Emma - 30 september 2010 21:41

Så då ha man druckit en kopp varm choklad o läst lite i boken, gick faktiskt lite bättre denna gång, det hände som lite mer men den är seg som satan. men jag läste minst 10 sidor :D sen började ögonen ge upp o bli jätte trötta. så nu sitter jag o pratar med älskling i telefon, kände att jag bara var tvungen att höra hans röst såhär på kvälsskvisten :p


Sen blire att sova. gött!

natti natti

Av Emma - 30 september 2010 18:45

Finns det nånting bättre än musik? helt seriöst?

Enligt mig finns det inte det men vad vet jag det finns säkert nån därute som inte alls gillar musik, inte för att jag själv skulle kunna tänka mig det, men det finns säkert ändå.

Jag har nyss lyssnat på Total Eclipse of the heart av Bonnie Tyler, älskar verkligen den låten!


Men jag tror jag ska försöka läsa nu, det blev inte så mkt läsa igår så. Om ni vill veta så läser jag "en ska bort" av Pia Hintze.



Av Emma - 30 september 2010 17:05

Hejsan, jag är hemma nu då, ganska tidigt egentligen.. eller ja jag kom ju hem för ett litet tag sen men iaf, brukar komma hem vid sex tiden :p men måste väl vara hemma i tid nån dag :p


Hade ju som sagt var skolfoto idag, hela klassen såg typ sur men jag blev ganska nöjd med bilden vi fick se, jag såg itne sååå sur ut   


 

Ungefär såhär såg jag ut, dessa bilder är då tagna några minuter innan men ändå :p o jag vette fan vad jag gör me handen på bilden men men :p


  

Av Emma - 30 september 2010 12:18

Usch vad jag verkligen hatar matte!! det är det absolut värsta ämnet man kan ha i skolan helt seriöst! man behöver inte kunna allt onödig matte, fan! så jag gjorde inget på lektionen utan satt o snacka me babe men jag tror inte det va så kul för han för jag var så himla sur. Dålig dag...



Sen om typ 30 min ska vi skolofoto, kanske inte heller det roligaste direkt, men men. Vageln har ju iaf blivit mindre så får väl pallra mig dit då..

Har ett linne uta axelband p mig så ville ha en sån bh aa, men bhn är förstor så jag har typ större tuttar idag aa. hah! xD


Efter skolan ska jag o babe gå o köpa ett linne jag ska ha nästa helg oså vill jag köpa en kalender o ett par strumpbyxor, vi får väl se om jag kmr ihåg att köpa det.

Av Emma - 29 september 2010 21:45

Nu är det alldeles strax sängdags. Ska skriva ett blogg inlägg sen blire nog kvällen för mig, kanske ska läsa ikv så man blir klar med boken nån gång, men den är ju sååå himlans trög    men men..


Var iaf på stan hela dagen, bokade in mig på en handledarutbildning man måste gå med dom man ska övningsköra då man ska börja göra det så den 21 ska vi dit. Sen vid 18 -17 kom familjen så då gick vi runt lite, jag hade tänkt köpe en, bh utan axelband, ett par boots och en kofta, men det fanns ingen sån bh som satt bra på mig, bootsen fanns inte i min storlek men dom skulle komma nästa vecka så får köpa dom då, koftan jag sett ut fanns inte min storlek heller för small va för stort, stora i storlekarna jag vet! men sen så gick vi på carlings o där hitta jag en kofta för 319 kr o på jc ett linne jag ska köpa imorrn för 250, ganska dyrt men jag vill ändå ha det.


men nä, nu börjar det bli dags att försöka slappna av så man kan somna nån gång :)

natti natti

Av Emma - 29 september 2010 11:46

Idag hade man sovmorgon till typ 10, sen så satt vi bara o pratade me lärarna eller dom med oss... haha. men iaf, vi pratade om hur vi dom ska göra då vi elever inte lyssnar o inte visar respekt för lärarna så... vi kom fram till att dom skulle ge oss en varning o sen att dom skulle skicka ut oss. Efter det hade jag utveckling samtal, gick väldigt bra o sen hade jag typ som lunch o efter lunchen så har vi karaktär igen där jag inte har nåt att göra o efter den har vi ingen kommunikation som vanligt :p vi har typ haft det två ggr. Så känns lite ovärt att erns komma hit..

men men, ska försöka jobba med lite grejjer jag har kvar i svenska o naturkunskap.

Av Emma - 28 september 2010 19:31

Ja hörre ni ni, var så glad idag för att jag skulle fara till mamma där vi har trådlöst intrnet men glädjen försvann fort när vi har lösernord till internet o Tomas inte vet vad det är o orkar inte leta rätt på det...  Så jag ringde axel en stund o gick sedan och åt, själv. inte det roligaste men men.


Sen när jag städat lite på rummet o i min garderob så sa tomas jag skulle ta ned datorn men det han trodde va lösenordet var inte det    Så fick ta datorn som är på brorsans rum o som är så himla seg...


Halv nio ska vi fara o hämta morsan o brorsan på buss station tror jag det är.

Ha en trevlig kväll!

Av Emma - 27 september 2010 10:42

Sitter nu på skolan och ska beskriva hur olika träd ser ut för att vi ska ha en naturdag för barn som är typ 6-7 år eller nåt sånt   oså måste man skriva så att dom förstår, inte det roligaste   men men.


Ikväll blire träning    Hoppas det är tommy som ska träna, ha har så hårda men sköna träningar, precis som det ska va me andra ord!   


Nä, nu ska jag se hur det går för dom andra i gruppen, ha en bra måndag!


justja! måste bara säga.. Ingen Naturkunskap idag   såååå skönt!

Ovido - Quiz & Flashcards