Never look back!

Alla inlägg den 9 september 2010

Av Emma - 9 september 2010 18:08

Nu är jag bara så less på min kropp asså!

Mår illa på morgonen o får typ magkramp när jag inte äter men även då jag äter :S  Jag är trött nästan hela tiden o jag har typ ingen ork i kroppen alls, Helt otroligt att jag ens ha klarat av att träna i veckan..


Träffade iaf babe på stan idag, vi gick o köpte batterier till hans morsa sen gick vi o kollade hans bussar o efter det gick vi till hamnen... as nice!

Påväg till bussarna gick vi in på hemköp o jag köpte toblerone, vet att jag inte ska äta så mkt socker men jag blir så nedstämd om jag inte gör det o skit.

Klarar helt enkelt inte av att sluta...

Av Emma - 9 september 2010 11:03

Igår så hade jag det fullt upp hela dagen!

Först skola, sen kvart över tre for jag te järved för att ha konfirmander, vi slutade där vid halv sex så då gick jag hem för att äta packa väskan och ta det lugnt en liten liten stund innan jag satt mig på cykeln för att cykla till träningen... med as mkt träningsvärk... Men det gick bra, faktiskt :p


Men jag tkr det va lite att jag hade så fullt upp för jag o Axel Firade 4 månader igår så vu kunde inte fira tsm.

Men idag ska vi försöka ta igen det o fira en dag i efterskott ist.

----------------------------------------------------------------------------------------------


Idag fick jag ett sms av av Axel vid kvart i sju ungefär o frågade när jag skulle va i skolan för han ville komma o träffa mig på morron men jag hade ju sovmorgon till halv elva så det gick inte så bra.


idag lyckades jag faktiskt äta frukost... 2 MACKOR!! Så mkt ha jag inte ätit frukost då det är skola sen vi började. Men jag fick hyffsat ont i magen efter det men ja. Sen nör jag kom till skolan och skulle öppna skåpet märkte jag att jag glömt nycklarna hemma... Kul!!

Så jag har inga block eller nånting nu.. men får väl lösa det på nåt sätt.


Nu stter jag iaf på samhällskunskap, o eftersom att jag inte har nå block så kan jag inte göra nånting :p hehe :p

Ovido - Quiz & Flashcards