Never look back!

Alla inlägg den 12 september 2010

Av Emma - 12 september 2010 22:29

Hejsan hoppsan!

Idag äre söndag så det innebär att det är skola imorrn, inte så kul. men ja, vill ju ha ett bra jobb så det är bara att kämpa på :D


Idag ha vi haft en riktigt slapp dag, jag o babe   

När vi skulle äta frukost så va hans föräldrar på väg till holmen för att handla o för att köpa pizza, så det blev typ vår frukost   

Sen så har vi sett nån film, myst, lyssnat på musik o tagit det lugnt  bara   

Axel visade mig datorn som jag möjligtvis ska få, den va tjock o typ... fyrkantig   hehe. Kanske lite petig nu? men vill ju ha en dator som jag trivs med.. men jag får se om jag orkar köpa en ny eller om den får duga som första dator, jag menar den funkar ju till det lilla jag ska ha den till så vafan! o jag kanske får den gratis t.o.m, Det är fan inte illa   Men jag får se hur jag gör :)

Ovido - Quiz & Flashcards