Never look back!

Alla inlägg den 13 september 2010

Av Emma - 13 september 2010 21:51

oh vad det är skönt med träning! Jag bara älskar det! En riktigt hård träning som är rolig o har en bra stretching så man inte får träningsverk är så otroligt skönt o man sover så gott... tkr inte ni det??

Vi skulle sparka en sne spark, rund spark whatever you want to call it, man skulle ta i men också göra bra tekniker, och om inte sparken var tillräckligt hård enligt hållaren så fick man göra en extra som var tillräckligt hård. Skrek gjorde man aa    tror jag och Elin var dom som skrek mest i hela lokalen   hihi.


Sen så skulle jag intervjua min låtsas pappa, men tror ni jag gjorde det?? såklart inte!

Nån dag hade ingen av oss tid o nå andra dagar glömde jag blocket med frågorna hemma o jag kom dessvärre itne ihåg dom i huvet   Och eftersom att vi ska redovisa det imorrn så bytte jag person att intervjua till min tränar polare Elin   Det gick bara bra. Så nu ha jag Äntligen intervjuat någon.. hehe, tog mig bara typ en vecka xD  men vafan!!


nä nu ska jag gå o ta en kopp varm choklad o sedan sova gott!!

Sov gott med söta drömmar allihopa     

Av Emma - 13 september 2010 08:34

Sådär, Då är denna helg över för denna gång. Bara fem dagar kvar till nästa.


Idag hade vi då sovmorgon men eftersom att jag sovde hos Axel till idag så kunde inte jag använda den, så jag sitter i skolan o har inget att göra.

men Eve skulle va så söt att hon skulle komma o göra mig sällkap :D Hon är snäll hon!

Efter skoan blire plugg o träning!! :D

Ovido - Quiz & Flashcards