Never look back!

Alla inlägg under september 2010

Av Emma - 26 september 2010 19:45

Så då ha man typ sovit genom hela dan och jag vaknade bara en stund innan det va mat :p hehe. sen gick jag o Axel och duschade, var riktigt skönt!

Jag har även en vagel i ögat.. en stor en också, så jag kan typ inte röra vid det ögat :( men sånt är väl livet. eller??

Av Emma - 26 september 2010 12:09

Morn Morn!

Somnade ganska tidigt igår men jag hade ju inte fått så mkt sömn den natten så det kanske inte så konstigt men jag sov först till 8 sen somnade jag om o drömde om en orm, haha jag drömde att min låtsas farsa sa att den va jätte farlig då jag hade den i hande såjag skrek typ att han skulle ta den :p har typ orm fobi :p sen vaknade jag vid halv elva igen o va då jätte pissnödig så jag tvinga upp Axel så jag fick gå på toa :p sen åt vi frukost o nu sitter jag här :p


Har inga planer för dagen så vi fr se vad dagen har att bjuda på

Av Emma - 25 september 2010 21:59

Från igår kväll till idag mitt på dagen nån gång så var jag ledare på ett konfa läger. Det va både kul och jobbigt, retade mig på att konfirmanderna hade så lite respekt för oss ledare o så, men vi tog oss iaf genom dygnet.

På natten fick jag och en annan ung ledare lov att säga till tjejerna mer än en gång! Hon o jag kom väl i säng vid 2 på natten o då satt vi o pratade om olika saker till typ halv tre :p Sen när vi väl lagt oss o så, så smsade en kompis mig, vi pratade lite o vid tre sov jag!

Jag sov gott dom timmarna jag sov vilket inte var så många med tanke på att vi klev upp vid åtta tiden på morgonen.


Halv ett var jag typ som hemma så då skyndade jag mig att äta nåt och packa väskan för jag skulle på badhuset med min lillsyrra.

Efter det så fick jag lov att gå hem för det gick inga bussar, o sen så gjorde jag inte så mkt mer förutom att jag for till Axel o glömde min dator hemma :( men men.


fortsatt trevlig helg allesammans

Av Emma - 25 september 2010 21:51

Min pojkvän, Axel, är enligt mig den bästa ! Jag älskar han så otroligt mkt att det inte går att beskriva i ord.

Han stöttar mig då jag behöver det, han finns alltid för mig om det är nåt. Att en kille kunde vara så underbar visste inte jag....

Han har visat mig en sida av kärleken jag aldrig sett förut, en sida jag tkr om! Han med mina vänner har visat mig vad äkta kärlek är.


Vi träffades via en kompis till oss båda, vi började väl umgås mer o mer efter skolan och till slut så blev vi tsm, vilket jag tkr är helt underbart o jag är väldigt glad för det! o jag vet även att han är minst lika gla!


Jag Älskar Dig Babe! <33

Av Emma - 24 september 2010 11:30

Det var nu ett tag sen jag blogga jag vet. sorry, kanske inte så många som läser min blogg men till er som gör det.


jag har varit ganska såupptagen i veckan och jag har typ inte suttit riktigt framför datorn sen förra Fredagen.. Känns konstigt, jag brukar alltid sitta en stund varje dag iaf :p


Denna vecka har bestått av... hah, jag kmr typ inte ihåg xD men i tisdags vi paddla men det blev det inget av för det regnade så mkt så vi fick göra det på onsdagen ist. Det var faktiskt ganska ku7l förutom att på hem vägen blev det motströms o det blev jävligt jobbigt.

Sen for jag till järved för att ha konfirmander, direkt efter gick hem o åt o sen stack jag till träningen.


Igår va jag o köpte en dator och en telefon    Det blev en samsung S3370i nånting sånt och en bärbar dator så jag är jätte glad idag.


Idag ska jag och Axel fara hem till mig kolla lite på datorn sen ikv ska jag vara ledare på ett konfirmandläger som är till imorrn, sen imorrn ska jag på badhuset med lill syrran johanna. som hon väntat på det :p Sen om jag har tur så far ajg till Axel imorgonkväll :)


Trev.lig helg!!

Av Emma - 16 september 2010 08:55

Så nu har man bestämt sig, jag ska köpa en egen dator + en telefon!   

Ska nog köpa både telefonen och datorn på el giganten. Och det blir en touch telefon!


Nu sitter jag på historian, ska egentligen hålla på med tidsaxeln o epokerna, det ska in i dag, men jag o Eve är så bra så det är redan klart   


Lunchen idag blir även på sibylla med Eve såklart    Igår fick hon nåt erbjudande så vi tänkte sticka dit idag   

Av Emma - 14 september 2010 18:03

Idag har det varit en sån här jätte jobbig dag, har varit så hinla less o allt! Men jag måste ju göra det jag måste, så äre liksom..

Även om man så gärna skulle vilja ligga kvar i sängen, dra täcket över huvudet o bara ligga där hela dan eller kanske till och med flera dagar..

Det va sån dag idag, det va en sån dag, ni kanske har känt så ibland??


Jag och Eve fick iaf sluta tidigare idag för att på sista lektiionen skulle vi jobba med epokerna, och det har Eve hemma hos sig så vi fick jobba hemma... men som, ni kanske förstår så for vi ju inte hem :D  Vi gick pa stan en stund o sen efter ett tag gick vi o tog en fika, gott. Men dyrt!  Måste sluta me att fika på stan o köpa mkt godis o sånt, måste ju fan spara!!

Sen gick vi på stan igen.. :p jag hittade två par skor jag gilla as mkt men dom va ganska dyra :p


Sen skulle Eve på nånting o jag skulle gå o träffa Axel <3

Dessvärre kunde vi bara träffas en liten stund, alltså typ 20 min för han skulle hem 5 över o jag 25 över 4.


Ha en bra kväll!

Av Emma - 13 september 2010 21:51

oh vad det är skönt med träning! Jag bara älskar det! En riktigt hård träning som är rolig o har en bra stretching så man inte får träningsverk är så otroligt skönt o man sover så gott... tkr inte ni det??

Vi skulle sparka en sne spark, rund spark whatever you want to call it, man skulle ta i men också göra bra tekniker, och om inte sparken var tillräckligt hård enligt hållaren så fick man göra en extra som var tillräckligt hård. Skrek gjorde man aa    tror jag och Elin var dom som skrek mest i hela lokalen   hihi.


Sen så skulle jag intervjua min låtsas pappa, men tror ni jag gjorde det?? såklart inte!

Nån dag hade ingen av oss tid o nå andra dagar glömde jag blocket med frågorna hemma o jag kom dessvärre itne ihåg dom i huvet   Och eftersom att vi ska redovisa det imorrn så bytte jag person att intervjua till min tränar polare Elin   Det gick bara bra. Så nu ha jag Äntligen intervjuat någon.. hehe, tog mig bara typ en vecka xD  men vafan!!


nä nu ska jag gå o ta en kopp varm choklad o sedan sova gott!!

Sov gott med söta drömmar allihopa     

Ovido - Quiz & Flashcards