Never look back!

Alla inlägg den 2 februari 2011

Av Emma - 2 februari 2011 22:02

Om du vill ha mig kvar som din vän, så äre bäst du visar att du förtjänar min vänskap.

Dags att visa att du kan träffa mig utan att göra det..


Jag lämnar vår vänskap i dina händer trots att jag vet att du inte komma göra nåt åt det, du vet vad jag vill o jag vet vad du vill. Du kmr inte göra nåt som ändras för du vet sanningen eller hur?


  

Av Emma - 2 februari 2011 21:54

Sådär, då ha man anmält sig till en tävling då, känns lite sådär..

Fick ta en osäker vikt klass, jag väger precis 52 så jag kunde välja mellan -52 o -55 så jag tog -52 vilket innebär att jag inte får gå upp nånting, jag går gärna ner något kg bara för att vara säker.. hehe.

Men vi får väl hoppas på det bästa :/


Iallafall, har prov på fredag så jag måste typ börja plugga till det   ..

alltså inget speciellt händer i mitt liv så jag har typ inget att blogga om heller, o mina tankar är så utspridda så det är svårt att samla dom till ett enda sammanhängade blogg inlägg



Av Emma - 2 februari 2011 21:52

Jag vill ha dig vid min sida
du känner mig
du kan mig
även om jag ej vill erkänna
så är du den enda

 som kan få mig att
fortsätta kämpa


Du är den jag vill ha på stolen bakom/framför/bredvid mig

det är dig jag vill ha på den där jävla stolen!


  

Ovido - Quiz & Flashcards