Never look back!

Alla inlägg den 8 februari 2011

Av Emma - 8 februari 2011 21:55

Just nu pumpar min kropp av adrenalin o glädje, jag har för första gången i mitt liv kört en bil    okej, det kanske inte är så stort, men för mig äre faktiskt det    Det gick faktiskt rätt så bra för att vara första gången så jag är nöjd, även om jag gjorde lite tabbar här o var så var det helt okej   

men däremot vet jag inte riktigt om jag kommer att kunna köra imorrn eftersom att jag ska vara konfaledare direkt efterjobbet imorrn o sen går jag te mamma, käkar o sticker på träning    men jag kanske kan köra en stund efter, det beror på både mitt o pappas humör, men nu har jag iaf kommit igång   



Av Emma - 8 februari 2011 18:27

It's just love baby! <3

 

9 månader <3

 

  

Av Emma - 8 februari 2011 00:15

I want more!

I know it's wrong, but i can't help it.

I just want more, i'm not setisfied with how it is now, okey?


I want more!   

Ovido - Quiz & Flashcards