Never look back!

Alla inlägg den 13 maj 2011

Av Emma - 13 maj 2011 21:33

Mitt på golvet faller jag ihop

mitt bland folkmassan faller jag

skakar o gråter

skriker o sparkar

Ropar ditt namn..

Jag ser dig.. bland alla människor

som står o kollar på mig

så ser jag dig

men du viker bort blicken

Du vet att det är dig jag ropar på

du vet att det är dig jag gråter för..

ändå står du bara där o gör inte ett skit..

Ändå står du där o låtsas som ingenting...

Av Emma - 13 maj 2011 15:45

Idag har det varit en bland dag, men jag va på bra humör i skolan idag, så det va kul! :D

Första lektionen var ganska nice, men uppgiften vi fick var lite små svår, vi ska reflektera över vår människosyn, o lite om det, sen så på andra lektionen satt jag me min dator (fett skönt!) och fortsatte på min missbruks analys, så jag blev nästan klar med alkohool delen, bara dom två andra delarna kvar nu   sex o drog missbruk :) Sen på kommunikatonen ska vi hålla ett tal, och ist för att skriva ett nytt tal så tar jag det tal som jag hade på svenskan om trafficking, det enda jag måste lägga till nu är lite bilder på power point men fixade jag på nolltid   


Nu i helgen har jag inget planerat förutom att fara till min fabror en sväng imorrn eftersom att han fyllde 40 i måndags, så jag har tänkt att utnyttja denna helg till att sova o plugga.. just ja, på söndag komma jag va barnvakt också men det är lugnt   

kanske kan övningsköra me pappa lite   


mae, undra om jag ska gå o duscha o kanske klä upp mig lite? inte för att någon annan än familjen skulle se mig, men det känns alltid så skönt då man klätt upp sig    it's like.. NICE!!!! 

ja ja, nu måste jag fortsaätta plugga innan jag tappar koncentrationen helt o hållet!

men ha en trevlig helg!!   


 

Ovido - Quiz & Flashcards