Never look back!

Alla inlägg den 17 maj 2011

Av Emma - 17 maj 2011 21:48

Att en liten bild på några cm x några cm kan rubba hela ens verkligehet.

Att man kan bli så störd av att se en bild på bara nå personer på ska få påverka en människa på så sätt som en del bilder gör.. hur är det möjligt? och varför?

Varför ska en enda människa, med en enda bild på sin blogg få rubba en?

Det är inte rätt!

Men samtidigt är det på något sätt ändå det som hör till livet, att man kanske blir sårad av en liten liten bild pga olika orsaker som finns i ens liv, eller är jag helt fel ute nu? jag har ingen aning, jag bara funderar nu. För jag har ganska många frågor i mitt huvud, men så få svar.

Ska man verkligen bli sårad för skit? Eller ska man vara proud o gå ut genom allt med stolthet?


 

Ovido - Quiz & Flashcards