Never look back!

Alla inlägg under maj 2011

Av Emma - 8 maj 2011 22:47

Är brösten verkligen allt? äre verkligen så samhället fungerar idag?

Att har man stora bröst är smal o skit så då är man nöjd me sig själv? då jämför man sig inte me alla jävla tidnigs/modellbrudar som vi ser överallt?

varför har inte vi som är smala o kanske har stora bröst samma rättigheter med att jämföra oss som alla andra?

jag farrar inte?! har verkligen brösten sån stor betydelse att bara man har så ja då jävlar har man bra självkänsla?


Då ska jag säga till er alla som tror det; FUCK THAT!!

Ens självkänsla har inte ett skit me brösten att göra! det har egentligen inte med kroppen alls att göra, det sitter i er/vår hjärna, det är vi själva som fuckar up oss själva på grund av alla jävla ideal som finns runt om oss! så kom inte att tro att vi som är smala mår så mkt bättre än er som kanske är lite rundare!! I helvete! Det är bara ren jävla bull shit!


Av Emma - 8 maj 2011 11:44

Ett år har gått sen det blev du&jag, du&jag mot världen!
Även vi har haft våra svåra stunder men ändå står vi kvar här tillsammans..
Det kommer komma fler tuffa tider men jag vet, att så länge vi har varandra kan vi ta oss igenom dom!

jag tycker verkligen om dig, o jag vill att du ska veta det!
1 år me dig o detta år har varit det bästa året i mitt liv! <3

Av Emma - 5 maj 2011 20:24

We are back! <3


Idag fick jag reda på att jag fick G+ på svenska provet, är väldigt nöjd med det! speciellt med tanke på att han sa att det var många som fått komplitering, men det slapp jag :D Hade faktiskt satsat på VG men jag är ändå väldigt nöjd!

Så nu ska jag försöka börja på några rester också, får se om jag hinner börja på det i helgen eller om jag tare till veckan, känns som att jag o älskling har ganska mkt planerat för helgen :p haha! oså kommer ju mamma o anna hem på Söndag :D


Får se om jag tar en sväng på stan imorrn också :)

     

           

Av Emma - 2 maj 2011 01:13

Sådär ja! då är man hemma igen då, känns väl både bra och dåligt om jag ska va ärlig! är inte rikgti taggad på skola imorrn, speciellt inte när man varit uppe te 4,5 på mornanrna dom senaste två dagarna :p haha!

Ja ja! Hade gärnat haft en veckas lov till! men men!


Fredag-söndag eller till måndag hade vi strålande fint väder, hade nästan kunnat suttit i bikini några av dom dagarna :D sen blev det lite mulet, o kyligt, men det funka det me! speciellt när man bär riset ;P

Fredag o lördag kväll som nyss va hade jag filmkväll me grannpöjka, ja, på lördagen var vi självklart vid en majbrasa, som var i dikanäs, sen följde jag me erik hem o vi titta på nå filmer :) Gick hem halv fem ungefär xD


Jaja, skit samma!

mer vare icke me he!

Ovido - Quiz & Flashcards