Never look back!

Alla inlägg den 20 oktober 2010

Av Emma - 20 oktober 2010 22:09

Du?!


Strax innan jag ska fara på träningen så pratar jag me babe, o han berättar att "du" har kommmit hem.. jag blir alldeles förtvivlad, för det skulle innebära att du skulle vara på träningen, jag orkade inte det idag, vill slippa det idag! Snälla?


Vi far från hemmet o när jag är nån kilometer bort, känner hur jag böörjar andas snabbare, mina tankar far runt i huvet, hur kmr du va idag? kmr du kränka, förolämpa mig idag som du alltid gör? eller kmr du bara vara? som du alltid är, sådär, skrattig, hyper, o allt?? jag vet inte.

Men jag är så nervös för att träffa dig, är inte redo inte än...


När jag öppnat dörren o kmr in där vi har skorna så börjar jag genast leta dina skor, men känner inte igen några, men ett par.. äre du? det kan  vara du, men jag hör dig inte?

Men när jag kmr in i lokalen så upptäcker jag att du inte är där, tack o lov! men Din bästa kompis är där, oj, det var länge sen man såg han.

Jag går o byter om, har hela tiden rädslan för att du ska komma.. men du kmr aldrig.. vilken lättnad, jag slipper idag...


Hur kmr det bli nästa gång?? komma det fortsätta såhär? komma jag alltid va rädd för att träffa dig o för vad du komma säga??


  

Av Emma - 20 oktober 2010 21:57

Idag var en tuff men rolig dag   

Gjorde konditionstestet idag, sprang på 12.33, stolt! Nä men, haha, sen så sprang jag ALLA fem varv vilket jag aldrig gjort förut, bra kämpat blomman!


Sen blev det konfa, hann inte träffa babe men träffar han imorrn så jag klarar mig    Var jätte trött men konfirmanderna var ganska lugn idag så det gick bra.


Och efter det blev det TRÄNING!   sååå skön, den va hård men det känns så jävla bra efteråt!   det är så skötn, finns det något som är mer uppfriskande än en det?? jag tror fan inte det.


sov gott för det tänker jag!

Ovido - Quiz & Flashcards