Never look back!

Alla inlägg den 2 oktober 2010

Av Emma - 2 oktober 2010 23:35

Sådär, då ha man färgat håret rött, det blev jätte bra o jag är super nöjd! Det blev inte färgen jag köpte utan en färg morsan hade hemma.


Färgen till höger va den jag köpte o den till vänster va den jag hedde i håret o det blev såhär


   

Det syns kanske inte så bra men jag är jätte nöjd     

Av Emma - 2 oktober 2010 18:04

Idag ska vi äta taco paj :D sååå gott! :D go mata :D

Efter maten så kmr jag att färga håret o jag hoppas verkligen inte att det blir för rött, en kompis hade samma färg o det blev verkligen rött    Så jag hoppas verkligen verkligen att det inte komma bli så rött. o då komma jag även bli på dåligt humör o allt :/ men vi får se hur det blir.


Sen så ska tydligen babe fara hem med Ted o hans tjej, inte för att jaga vill det men han vill tydligen o enligt honom gåre inte att ändra det för han har sagt att han ska... så lite ledsen för det, men jag började faktiskt fundera på om jag inte ska följa me men jag vet inte. får se hur det blir med det aa...


Trevlig kväll!

Av Emma - 2 oktober 2010 14:18

Så då ha man hjälpt till o städa o fått reda på lite saker, sitter nu o pratar me Azel, han överväger att fara hem till sig me ted o  hans tjej o supa o komma tillbaka imorrn.. jag vill inte att han ska fara o jag vill inte följa me. Men jag vet inte riktigt varför så ja.

Av Emma - 2 oktober 2010 12:21

Då har man lyckats ta sig ur sängen även denna morgon, jag o Axel klev upp vid tolv kanske,, var väldigt skönt att få sova ut.


Det blev ingen färgning igår så det ska bli idag oså ska jag hjälpa mamma att städa nere. Sen om Axel hjälper till eller inte vet jag inte, men det lär jag ju märka, annars komma han nog bara sitta framför datorn o spela.. min nörd <3


Dags att kila ner till mamma o hjälpa till... just jag, oså ska hon o jag köra en matlista för veckan så dom kan fara o handla   


Trevlig lördag!

Ovido - Quiz & Flashcards