Never look back!

Alla inlägg den 3 oktober 2010

Av Emma - 3 oktober 2010 15:14

sådär, då ha man räknat matte då, gick väl sådär. I början gick det segt sen då jag fattade så gick det ganska bra, men det va inte så länge för sen så blev jag trött o låste mig så jag fattade ingenting. Då gav jag upp för dagen   


Axel har även kommit   Så vi ska typ se på film nu o jag ska gå ner o fråga mamma om vi kan få lite chips. Mest troligen inte men man kan ju alltid fråga   

Av Emma - 3 oktober 2010 10:50

Så är söndagen här, sista dagen på helgen, sista dagen innan skolan, komma nog mest bli en slapp dag   

Mamma ska hjälpa mig me matten o Axel ska komma hit under dagen o sen vid halv fem så ska jg upp till kyrkan för att utvärdera konfalägret jag var ledare på   

Efter det vill jag nog bara ha en myskväll me babe, vet att vi hade det i Fredags o så men skulle som bara känns bra    Han är ju trots allt min babe <3 hihi.


nä nu ska jag gå o borsta tänderna o klä på mig o kanske fixa lite på rummet innan matte räkningen drar igång

Av Emma - 3 oktober 2010 01:44

Detta blir nog mitt sista blogg inlägg för kvällen, känns som att jag bloggar ganska mkt nu förtin men jaja   

Jag ska sova nu, utan min älskling men jag klarar mig nog    han kommer imorgon vid ett tiden så då får han även se mitt hår    tihi.


Jag spelade med mamma o tomas ikv, vi spelade först 500 nå omgångar sen spelade vi maxi yatzy ett antal omgångar, fast mamma vann hela tin, det va inte kul    haha, men trevligt hade vi!


men nu måste jag sova. känner mig väldigt trött o så   

Sov gott med söta drömmar allihopa!

Ovido - Quiz & Flashcards