Never look back!

Alla inlägg den 19 oktober 2010

Av Emma - 19 oktober 2010 21:51

Så har ännu en dag förseglat utan att man gjort ett skit, ska man kanske ha lite skuldkänslor? nä, det kr jag väl ändå inte..

men jag hatar att jag hamnat i en dålig vana att bara sitta framför datorn så jag måste fixa det nu!

 

Imorrn ska jag springa, 5 varv på skyttis, jag vet inte hur många km det är men det 5 varv för mkt kan jag ju säga!! Hatar att springa! + att vi ska springa på tid, ännu bättre!.. eller inte    synd om mig, ja ja.

 

efter skolan blir konfa o sen träning så imorrn ahr jag fullt upp heeela långa dan, kuligt värre.

 

  

Tror jag dessutom måste ut o ta lite kort så jag har lite att redigera vafan xD

 

Sov gott alla!!

Av Emma - 19 oktober 2010 19:28

Vad tror ni??

Tror ni att allt alltid ordnar sig?? det tror inte jag!

för att nånting ska ordna sig måste man jobba för att fixa det, har man gjort ett misstag visst kan det ordna sig men det är ju du själv som får ordna upp det hela.

Jag vet inte. En del saker ordnar kanske upp sig själv men inte alla!


  

Men en viktig sak i alla lägen... Tro på dig själv o ge aldrig upp!!

Av Emma - 19 oktober 2010 17:57

ja som ni ser så har jag ändrat lite på bloggen, det blev inte så där duper bra men det får duga så länge   

jag är jätte trött idag.. fast det brukar jag vara alla andra dagar också men skit samma   Det är dagen som räknas   


Måste ta o räkna lite matte nu, har prov på torsdag    men egentligen.. så har jag gjort det jag behöver göra  men jaja, jag tar väl  o räknar några tal iaf, bara för att! :p


*Blomman*

Ovido - Quiz & Flashcards