Never look back!

Alla inlägg den 18 oktober 2010

Av Emma - 18 oktober 2010 22:31

Nu ni mina små vänner, eller stora?? lite olika   

Nu äre dags för mig att klä om/av mig o hopp i säng, ska ta på mig min snuggie (en filt me armar, as skön!!) o läsa lite bok    mysigt värre faktiskt   

Sov riktigt jävla gott nu va?


natti natti

Av Emma - 18 oktober 2010 21:02

   Nu ha jag faktiskt, trott eller ej, lyckats redigera en del bilder!

o vad jag tkr det är kul! här ska ni få 2 bilder som jag har hållit på med nu   


  

Det här var första bilden jag fixade, tyckte den blev ganska bra! o jag vet att ä:et ser ut som ett 'å' men det är faktiskt ett ä!! :p haha


  

Och den andre bilden blev på min älskling :)<3



Av Emma - 18 oktober 2010 17:25

Gud vad jag inte tkr om mens!!!

Det förstör så mkt enligt mig, som t.ex, jag hatar verkligen att träna då jag ha mens för jag är rädd att folk ska märka det eller att det går genom byxorna eller vad som helst som avslöjar att jag har det + det är ju ingenting man ser emot!

Men jag tkr verkligen inte om att träna då jag har det första dagen för då är det ju allra värst på veckan :S inte kul inte kul säger jag bara!

så jag får se om jag sticker på träningen ikv eller inte, jag vet det är en jätte dålig bortförklaring men ja...


Tänkte iaf lägga upp lite bilder :)

  

Jag och älsling då vi firar 5 månader <3   


  

Bara lilla jag   


  

Denna fick endast komma me för jag gillar den av nån anledning :p


  

Och en bild från dekarsögården fick vara sista bilden för idag   


Jag ska försöka lägga ut lite fler bilder oftare   

Hare bra så hörs vi :)

Av Emma - 18 oktober 2010 14:27

hejsan :)

Asså gud vad jag gillar att gå ut o äta! inte bara för att maten är godare utan det är mysigare o roligare också :p jag o 2 kompisar gick på kebab city idag o åt för vi tyckte inte om maten i skolan.

När vi hade beställt o fått maten så fock jag en helvetisk stor pizza asså, den var typ enorm.. o den skulle som lilla jag äta upp :p haha. Vickan o eve som jag gick o åt me trodde inte jag skulle orka äta hela men ja. Iaf sen så när jag bara hade två bitar kvar kände jag ba: nä, nu komma jag spy om jag äter mer.

typ 5 sekunder senare börjar jag äta igen efter att jag hade en halv bit pizza o lite kanter gav jag upp :p fyfan! höll fan på o kräkas   

Ovido - Quiz & Flashcards