Never look back!

Alla inlägg den 4 oktober 2010

Av Emma - 4 oktober 2010 22:28

Hur kan man gå från att vara en sprallig liten glad tjej som inte trodde det fanns nåt ont i människor, som har mkt kompisar till att bli en tjej som helst bara sitter hemma frmaför sin dator eller varför inte en tv, eller kanske det bästa, både dator o tv, har inte så många kompisar o är inte så gla längre o som dessutom ser det dåliga var person hon träffar. hur kan man förändras så mkt på bara några år? jag förstår inte, börjar gå i depp. Vill inte längre!


Sängen lockar men måste ta mig upp, måste äta, klä på mig fixa mig.. Alltid detta ständiga tjat, man ska se ut så, vara så, svälja sin gråt, bita ihop om man blir arg o inte visa sig svag.


Fyfan för människor, för samhället vi skapat, öppna era ögon så ser ni att det inte är så bra som ni tror...vakna upp! ... - "Hon vaknar inte!" :'(

Av Emma - 4 oktober 2010 19:01

Jävla skit fan!

nu då jag äntligen vill o är taggad som fan på att träna så hittar jag självklart inte överdelen till dräkte!!! Kul!  eller inte...

jag har letat överallt efter den men den finns fan ingenstans! blir så arg!!!

Så då blire ingen träning ikv då   


Av Emma - 4 oktober 2010 18:05

Idag är det ju kanelbulledagen. Så mamma hade faktiskt varit o köpt lite  bullar till oss   visst har jag en fin mamma jag   

Inte för att jag förstår varför kanelbullar ska ha en egen dag, men men. gott äre ju så   


  

Av Emma - 4 oktober 2010 17:41

Jag har nu varit hemma i typ en timme o jag har hunnit med att äta, gå på affärn en svän o nu pratar jag me babe o sitter framför datorn    hihi.


Min klass ska ha en naturdag för barn i typ 6-7 ålder, så då ha vi delat in oss i grupper o bestämt olika lekar som dom ska få göra på dom olika stationerna, känns inte riktigt som att min grupp är så speciellt engagerad direkt men o andra sidan, hur lätt äre att vara det då det man ska göra ska handla om träd?

men jag hoppas dom fåre kul o vi får både lite sovmorgon OCH  sluta relativt tidigt    tummen upp på det   

Av Emma - 4 oktober 2010 14:30

Så, då sitt man på sista lektionen då, teck  enspråk.. så otroligt tråkigt om jag får säga det själv men men jag har ju själv valt det så det är bara att härda. Men däremot fattar jag inte hur bea palla va här då inte behöver? hon kan få sluta vid två en dag o få sovmorgon en annan.. oj oj bea   


Sen ska jag på stan o kolla om ett par skor jag ska köpa har kommit, vilket jag inte tror att dom har eftersom att det bara är måndag o dom skulle komma denna vecka.


Sen ikv blire träning!

Hoppas det blir en hård så jag får kämpa lite, måste sluta hoppa bara för nå småsaker, men jag tkr ändå jag har kommit igång bra.

N

Ovido - Quiz & Flashcards