Never look back!

Alla inlägg under oktober 2010

Av Emma - 13 oktober 2010 14:02

Jag förstår inte hur man kunde ha den syn på handikappade som man hade förut!

Man ansåg att dom var missfoster, missbildade o gud vet vad. dom hamnade i utanförskap p.g.a en sjukdom dom inte ens kan rå för själva.. fast det kan man väl egentligen inte me nån men ändå!


Det är bra at tsamhället har förändrat synen på handikappade för annars hade samhället varit sjukare än det redan är!

Av Emma - 12 oktober 2010 21:04

Det är tisdag kväll.. brorsan har fyllt år o imorrn fyller mamma år.

Man kollar olika bloggar, pratar me kompisar o är inne på Fb...  jag känner vibrationen där jag sitter i sängen me typ 5 kuddar bakom mig, egentligen 2, jag kollar på telefon o ser att jag har fått ett sms av han.. jag börjar helt plötsligt skaka, utan förvarningar eller nånting.

Jag är rädd för vad som ska stå på smset, funderar på om jag ska skita i att läsa det, men så nyfiken man är så kan man inte låta bli.

Jag skiter egentligen för vad det står jag vill bara veta VARFÖR han smsar mig, o det finner jag inte i själva smset.


Av Emma - 12 oktober 2010 17:41

I lördags så var det ju fest som ni kanske vet. fett kul asså!   

Här kmr lite bilder


                           


Bilderna längst ner är i början av festen, o ju längre upp man kommer desto senare inpå festen äre     

Av Emma - 12 oktober 2010 11:38

så då ha man lunch då, börjar om typ 20 minuter, då ska vi se på en film.. eller egentligen är det en dokumentär.


Sen efter det ska vi ha historia, sen blire att gå på stan kolla på ett par skor sen köpa en present te brorsan som fyller år idag  op imorrn fylle morsan år   

Av Emma - 12 oktober 2010 08:28

Hejsan!

Jag vet att jag har bloggat lite dom senaste dagarna, men jag har faktiskt inte varit inne på datorn på hela helgen o igår när jag väl var inne på den så hann jag inte blogga för jag skulle på träning.

Apropå träning, det var en ganska skön träning! Vi körde sparring o när jag sparkade han jag mötte så hade han inga arm skydd o jag inga benskydd så jag fick jävligt ont i  smalbenet o jag komma med all säkerhet få ett jävla blåmärke    Men sånt får man tåla då man går i min sport   


Sen i helgen var det ju fest! Det va skit kul! Då vi va som flest så var vi typ 9-10 pers, o ett tag kom ju fan farsan ner o gjorde oss sällskap, nice!

Nä men helt seriöst festen vart lyckad, jag kan lägga upp lite bilder senare   


Nu sitter jag på teckenspråk o har inte alls kul.

Så ha en bra dag alla!   

Av Emma - 8 oktober 2010 09:01

hej hej alla glada och sura!   

Mitt liv är på topp just nu!    jag o älskling firar 5 månader idag, jag har en överraskning till han idag, han är jätte nyfiken men han får se då det händer :) men jag lovar er, han kommer älska det. hihi :p


Men vi båda har ju dessvärre skola idag :/ så vi kan inte va me varann hela dagen om vi så skulle vilja det så vi får nöja oss med typ halva dagen o hela helgen ist :D haha.

Jag hoppas att jag slipper naturkunskapen eftersom att jag gjort det vi ska göra, så på lunchen ska jag ta o leta upp na o fråga för om jag har det så har jag  2 timmars lunch o det pallar jag fan inte :(


Älskar dig älskling!! <3<3<3<3

Av Emma - 7 oktober 2010 08:30

Godmorgon!

när jag klev på bussen idag så tänkte jag fylla på busskortet med bankkortet, men självklart så kunde man inte betala med mitt kort.. Kul!

o självklart hade jag inga lösa pengar så jag hem fråga om karin (min  låtsas mamma) hade 13kr, som tur var hade hon det så sen blev bara av att springa till nästa buss som skulle gå 8.03 o jag gick hemifrån 8.02, brottomt eller vad??

så jag sa till älskling som jag hade i telefon att jag gjorde konditions testet då   haha.

Men som tur var så var bussen lite sen så jag hann med den o tro det eller ej, men jag kom inte för sent heller   Tur eller vad??

Av Emma - 6 oktober 2010 22:14

Hej alla som läser min blogg   

Jag har nyss kommit hem från träningen, vart en lite små tråkig träning :/ körde mest tekniker vilket jag inte alls gillar, jag vill ha lite power i mina träningar o känna att jag gett allt jag skulle kunna ge. Det är så jävla skönt!!


Konditionstest imorrn som jag tror jag tänker hoppa för jag gjorde illa mig i låret today, så vi får se hur det känns imorrn...

Sen klockan 20 lbire fika med Sofia   

Ovido - Quiz & Flashcards