Never look back!

Alla inlägg under oktober 2010

Av Emma - 18 oktober 2010 14:27

hejsan :)

Asså gud vad jag gillar att gå ut o äta! inte bara för att maten är godare utan det är mysigare o roligare också :p jag o 2 kompisar gick på kebab city idag o åt för vi tyckte inte om maten i skolan.

När vi hade beställt o fått maten så fock jag en helvetisk stor pizza asså, den var typ enorm.. o den skulle som lilla jag äta upp :p haha. Vickan o eve som jag gick o åt me trodde inte jag skulle orka äta hela men ja. Iaf sen så när jag bara hade två bitar kvar kände jag ba: nä, nu komma jag spy om jag äter mer.

typ 5 sekunder senare börjar jag äta igen efter att jag hade en halv bit pizza o lite kanter gav jag upp :p fyfan! höll fan på o kräkas   

Av Emma - 17 oktober 2010 19:05

hej hopp hallå :p

Sitter hos Axel nu, helgen har varit som vanlig typ :p igår var vi på dop, det var axels syrras barn som döptes    Hans syrra har ett jätte fint hus måste jag bara säga!    haha.


Sen när vi kom hem så gjorde vi inte så mkt, vi tittade på film o lite sånt, ted o beah skulle egentligen ha kommit men dom kunde tydligen inte vara här före 22 så då blev det inget med det heller.


Idag sov jag typ bort halva dagen, först vaknade jag o älskling vid 10 tiden vi gick in o åt o sen låg vi o mysade en stund, sen gick han in i andra rummet för att röka så då läste jag lite, om jag kunde drömma, sen somnade jag o sov till typ två xD hehe

men ha en trevlig Söndagskväll gott folk!

Av Emma - 14 oktober 2010 22:32

Fan äre för fel på er?? ni tror ni äger oss alla men i själva verket äre vi som äger er!

Visst ni kanske kan få en tjej i säng, men det är ändå hon som har kontrollen om du inte fattat det! utan oss tjejer vore ni ingeting, för det ni pratar om med era s.k vänner är om hur många ni knullat o vem som sugit av er o sånt skit men vet ni vad, det är inte alla som bryr sig o det är många som anser att ni är man hooer, visst kalla oss horer ni det går bra, det ska vi tåla, men fan då ni blir kallade för manshoror, bögjävlar, sånt där då jävlar så skare minsann få hetta till utan att nån ska bry sig!

Ni kallar oss för horor men när vi säger nej till sex så går ni bara till nån som är på. Jag undrar vem man egentligen ska kalla  hora!!


och ja, jag vet vad en hora äe! En hora är dom som tar betalt för sex, men är såhär vi lever egentligen, kallar folk horor hit o dit, tänker inte på att den man sare till kanske tar åt sig... skare verkligen va såhär??   

Förjävligt säger jag bara! Förjävligt!!

Av Emma - 14 oktober 2010 20:23

O vad jag hatar läxor!! Jag verkligen hatar dom!

jag sitter här o försöker plugga till provet men det går inge bra för mig så, så fort jag känner att jag inte kan så lägger jag bort läxorna o gör nåt annat som jag egentligen inte orkar :@ skit också!

+Att det är så tråkigt ämne som vi håller på me nu aa så det gör det hela inte ett dugg bättre   



  

Av Emma - 14 oktober 2010 17:13

Fick för en stund sen veta att en kompis lill syrra är tsm me ett jävla äckel päckel! Såå vidrig!


Ibland hatar jag verkligen att jag lever i dagens samhälle.. eller egentligen vare säkert lika dåligt förr fast på kanske annat vis..

Våldtäkt: Hur fan kan man vara så sjuk i huvet att man går o väljer en tjej o sen tvinga henne till sex eller våld.. ja liksom våldtar tjejer.. hur fan kan man göra det?? DET ÄR SJUKT!! 

Jag känner några som har blivit våldtagna o fyfan!

Vad ska det vara bra för egentligen? för vilken nytta?!

nä alla ni som våldtagit eller gör det, eller ens har haft tanken till att  göra det kan ju gå o hänga sig!!!!!!!


För ingen älskar er...

Av Emma - 14 oktober 2010 09:07

Torsdag morgon o jag sitter i skolan, har nyss gjort klart historieuppgiften, ska bara dra ut den o lämna in den!

Sen har vi matte o efter det ha vi samhällskunskap där vi ska plugga till provet som är på fredag, kuligt kuligt!  Eller kanske inte..

Men vi slutar 13.40 idag, skönt!   

Då ska jag träffa babe en stund o sen blire hem o träna till provet   


Have a nice day!

Av Emma - 13 oktober 2010 22:36

Idag vaknade jag av att Tomas knackade på väggen bredvid dörröppningen, för jag har nämligen ingen dörr till mitt rum. Han väckte mig halv sju tror jag. Vi skulle fira mamma på morronen som vi alltid gör. HOn fick en hårtork, sen råkade jag somna i mammas o Tomas säng, så hon frågade mig om jag inte skulle till skolan, jag hade bara lust att säga nä, jag mår inge bra eller bara börja gråta o säga som det va. Men jag svarade såklart att jag hade sovmorgon, så hon skulle väcka mig kvart i nio så då slapp jag gå upp till min säng o hålla på. Snäll mamma eller vad?!

När mamma väl väckte mig så kände jag mig inte såå pigg, jag mådde illa o hade lite smått huvudvärk...

Jag klädde på mig, åt frukost o sen 10 minuter innan bussen gick frågade mamma om jag skulle åka med dom för tomas skulle hem för att lämna bilen så skulle mamma skjutsa tillbaka han på jobbet så då gjorde jag det. Sen så hade vi idrott första timmen, där jag boxades, jobbigt men kul!

sen lunch o efter det typ 2 timmars karaktärsämne.


Efter skolan gick jag o träffade älsklingen, oså skulle jag köpa en present till mamma men hade inte råd med det jag tänkt köpa så det sket sig.

16.15 for jag hem, gjorde lite läxa hjälpte mamma me maten sen stack jag o tränade! kul men fick ont i armarna efteråt...


Av Emma - 13 oktober 2010 22:09

Så då ha man varit på träningen, körde mest armar idag tror jag, jag kmr me all sannolikhet ha träningsverk imorgon iaf :/ Men jag antar att det är sånt man får ta   


Ovido - Quiz & Flashcards