Never look back!

Alla inlägg under oktober 2010

Av Emma - 1 oktober 2010 22:08

Ja, då har man tittat på Idol o hittat några man vill ska gå långt o helst vinna aa, Sassa är ju en stor favorit i mitt fall :D gillade hon som faan!

Men den sista kvarten av programmet blev jag typ jätte hyper o allt men men :p heh. det är jag deh! jag gick o duschade o har smsat med en kompis.

Just nu sitter babe o spelar på sin dator o jag sitter här vid min... men jag spelar inte då xD hah!


Senare ska vi titta på film o äta glass o bara mysa o njuta av att vi har varandra :D

Love you babe <3  

Av Emma - 1 oktober 2010 17:44

Sådär, då ha man varit i skolan och på stan idag.

Gjorded några fynd    Jag köpte: Ett linne, en almenacka, en penna, bh o trosa och hårfärg    Ska färga mitt hår rött förhoppningsvis ikv. Jag köpte en färg jag är rädd kmr bli fööör röd men vi får väl se, bara att hoppas det bli bra o att jag passar i det!


Ikväll ska jag o babe bara vara hema o mysa framför film o bara ha det bra :D vi ha köpt lite glass som vi ska äta o så.


Trevlig helg allesammans! :)

Ovido - Quiz & Flashcards