Never look back!

Alla inlägg den 1 mars 2012

Av Emma - 1 mars 2012 20:52

Tror jag glömde mina tjockisar på kyrkan idag :o :(

måste hämta dom imorrn innan jag drar! mina favvisar ju! :o 


Men det gick iaf bra på körskolan! 

Det vi satsar på är att jag ska köra ca 3 ggr i veckan där plus hemma! och då räknade vi ut att jag skulle ha det på ett ungefär på slutet av april, början på maj! :D

Hon sa även att det var bra kört för att vara min första gång på körskolan :D så nu blire till att köra på! ;D

 

Av Emma - 1 mars 2012 13:53

Nu är stora delen av packningen packad, några bh:ar och min kavaj ska bara torka och sen åker det ner i min redan så fulla väska! 

Sen ska jag packa små saker bara! 

För imorrn bär det av till ume! 


Nu far jag snart till stan för att för första gången köra på körskolan! lite smått nervös, men det ska nog gå bra! :D


Av Emma - 1 mars 2012 11:18

 

Ovido - Quiz & Flashcards