Never look back!

Alla inlägg under maj 2012

Av Emma - 26 maj 2012 16:20

Gick på stan me Linn idag, riktigt trevligt! 

Cyklade dit och hem, var riktigt förbannat varmt, så jag la mig i solen direkt då jag kom hem! :D

   

Dagens outfit.


Ska snart gå till Gabbe o käka mat där :) sen får jag se vad kvällen har att bjuda på! :)

Av Emma - 24 maj 2012 17:30

Stekt nästan hela dagen! 

Nej men tog cykeln till skolan idag, var faktiskt riktigt skönt! 

Vädret är ju fan underbart! 

Sen när jag kom hem la jag mig ute på trallen me nå skolarbteten :) 


 

Och ledig imorrn.. så sköönt! :D

Av Emma - 23 maj 2012 21:06

Imorrn blir min första cykel dag! Jag ska nämligen cykla till skolan. 

Jo, ni läser rätt! JAG SKA CYKLA TILL SKOLAN! 

Och nej, det är inte så hiiimla långt, tar kanske 5-10 min med cykel så :D 

Gick också idag :D 

   

Inte min cykel! 


Den 20/6 ska jag köra halkbanan! :D Blev lite nervös när jag fick veta datumet och insåg att det idag är exakt fyra veckor tills dess :s hihi. 

Så har jag bokat många många många kör lektioner innan :D wihoo! 

 

Så jag hoppas hoppas hoppas att jag snart tar körkortet :D 

Av Emma - 22 maj 2012 21:19

Näää.. är för trött för detta..

Av Emma - 21 maj 2012 17:46

Tror att jag fått en allergi reaktion igen.

Jag är jätte trött och huvudet värker väldigt ofta.. inte kul! 

Ska kolla me pappa om jag kan få köra till mamma och tabletterna. 

Var annars på stan me Emelie idag, riktigt trevligt! :)


 

Myst ner mig.. JA DET ÄR KALLT! 

Av Emma - 20 maj 2012 21:57

Kom nyss hem efter att ha övningskört säkert en timme sammanlagt, gick hyffsat bra! 

Känner att jag börjar få lite kläm på det hela faktiskt, har lite svårt med en del små saker men det är bara att köra på! 

Av Emma - 19 maj 2012 17:57

Ha fått nå fel idag! 

Helt ärligt! Jag har städat i princip hela dagen.. 

jag har dammsugat hela rummet, undet sängen, undet fåtöljen överallt! 

Sen har jag torkat golven och tagit bort dom fläckar jag kunde, sen har jag torkat bordet, fönsterbrädorna och "tv-bordet". Sen har jag torkat toan, handfatet och dammsugat golvet och torkat golvet såklart! 

Nu håller jag på med badkaret.. men eftersom att vattnet far undan så segt så kommer jag nog göra lite till nu ikv, och sen resten imorrn. 

Vettifan vad som tagit mig till :o 

haha! 

     

Dagens outfit :)

Av Emma - 19 maj 2012 12:18

Så jävla äckligt! 

Första natten på på typ en vecka jag sover själv och just denna morgon ska ett kryp jävel komma upp på en kudde som ligger bredvid mig.. :o såå jävla äckligt alltså! 

så putter jag ner den och efter en stund kommer den upp igen..

Kul att man är lite kryp rädd också..


Nu har jag iaf kastat gabbes bok på den så jag hoppas den är död! 

hehe.. 


Nä.. nu ska jag gå upp o käka frukost och vänta på resterande familj så nån av dom kan gå ner och kolla om krypet är död.. hahaha.. 


 

Ovido - Quiz & Flashcards