Never look back!

Alla inlägg under maj 2012

Av Emma - 16 maj 2012 17:22

Fick veta att min projektrapport inte var så bra.. så nu ska jag fixa till den och jaga hoppas verkligen jag lyckas få Vg då! 

Det tkr jag ändå att jag är värd! 

   

Av Emma - 14 maj 2012 21:04

 

sitter o käkar makrill mackor efter ett hårt pass på gymmet.

he e livet e! 

Haha nä men, kärde faktiskt hyffsat hårt, och det va riktigt skönt! 

Övningskärde ju dit vilket inte alls gick sådär jätte bra, vet inte riktigt vad jag höll på med, men däremot så gick det mycket bättre på vägen hem! 

Av Emma - 14 maj 2012 17:36

Nyss käkat mat, ska snart dra på gymmet, känns som att det var ett tag sen.. måste verkligen köra igång hårt igen! 

Fick veta idag att jag har jobb hela sommaren! har inskolning 18e och 19e och sen börjar jag igen den 23e 

känns jävligt bra! :D 


 

Har dessvärre fått andra tankar då det gäller GMU- Grundläggande Militär Utbildning.. Jag har fått tid till att göra tester men jag vet inte om jag ska fara, känns inte som att jag kommer in riktigt.. 

Men jag tror jag tar och funderar denna vecka ut och sen måste jag bestämma mig! 


aja

Av Emma - 13 maj 2012 00:40

Grabbarna har dragit ut på en åktur med bilen men eftersom att jag är själv med barnen så ville jag inte följa med. 

så jag är rätt så slö och orkar egentligen inte göra nånting men vill ändå, är liksom lite uttråkad..


 


var även ut igår. Helt spontant! Men hade as kul! 

Träffade på Lisa och en kompis till så vi små pratade lite och dansade och hade riktigt trevligt! 

Av Emma - 10 maj 2012 23:42

Ja, egentligenn borde jag väl sova nu har skola även imorgon.. haha! 

Fast nä, har ju nästan varit ledig idag, hade en 30mins genomgång på hur excel fungerar så jag kan göra provet på måndag, sen resten av dagen var jag ledig :D 

Jag och morsan for på häggströms och köpte studentklänning :D


   

Av Emma - 10 maj 2012 17:13

Plugg- veckan är slut.. så vad gör man ist för att plugga? 

Jo man städar! 

Tror en säkring har gått för mig xD 


haha xD

 

Av Emma - 9 maj 2012 21:37

Äntligen är plugg-veckan över! 

så underbart skönt! 

har bara ett prov imorgon men det kan jag inte plugga till så det är rätt så lugnt med det! 

Men det känns så jävla bra! 

Så nu kan jag nog börja träna lie bättre igen! :D


Av Emma - 8 maj 2012 21:14

           

Ovido - Quiz & Flashcards