Never look back!

Alla inlägg under maj 2012

Av Emma - 8 maj 2012 20:17

I andras ögon kan han tyckas bara vara en vanlig ordinär lastbilschaffis,

att han inte är mer speciell eller bättre än någon annan.

Men för mig är han mer än så! 

Min förebild, min hjälte.

HAN är MIN Farsa.


 


Så nej, kanske är han inte så mycket mer speciell än andra människor, och kanske är han inte bättre än någon annan. 

Men han har byggt upp ett sjunket företag från att han var 18 år till ett fungerande företag tills idag, 47 år gammal. 

Och bara det är för mig en värdig förebild! 

 

Av Emma - 8 maj 2012 15:02

Jag vet att jag kan bättre! 

Jag förtjänar ett VG, det gör jag!!! 

Av Emma - 7 maj 2012 18:14

Underbart! 

Jag och E i min klass, kom på värsta underbara grejjen! 

På torsdag har vi ingen svenska, projekt eller indivi. Vilket innebär en lektion innan lunch och då ska vi bara skriva en utvärdering.. haha! Men eftersom att jag ska fixa upp ett betyg på den lektionen så får jag hem utvärderingen så jag ska bara dit göra den grejjen, lämna utvärderingen och sen ledig resten av dagen.. så jävla underbart! 



Och nästa vecka är vi ledig på torsdag och fredag :D och det är studentfest på onsdagen (inte för att jag vet om jag tänker gå men..) så otroligt skönt! :D

    


Nu blire plugga... 

Av Emma - 6 maj 2012 12:22

Ska snart fara och hälsa på lill syrran och sen följer jag med pappa hem :)

Så väskorna står klara.. ja okej då, alla utom väskan där datorn ska va i, jag undrar varför? xD 

Och jag är redo! 

Sitter i sängen och myser med Gabbes skjorta och väntar på att pappa ska ringa och säga att dom ska komma och hämta mig :)


     

Hade lite smått tråkigt igår.. 

Av Emma - 4 maj 2012 20:04

Somnade ganska snabbt efter hem komsten idag, vaknade ibland och svara på nånting folk skrev till mig och somna om, var helt borta. 

Jag vaknade runt 18-tiden då tomas lämnade rummet..? hm? då kan man ju fundera vafan han gjorde här? 


Haha nej då, han lämnade bara mina bilder! Jag hade ju nämligen beställt bilder från foto fuji tror jag det heter, i onsdags och idag kom dom :D Värsta glad! 

Så då fixade jag in dom i en ram som jag haft på rummet så länge, och nu står den i bokhyllan som dessvärre börjar bli lite full.. 


 

         

Av Emma - 4 maj 2012 15:32

Det va då en en trött tjej som klev upp halv tio idag.. råkade försvova mig.. Aja, missade inte så mycket tack och lov! Men det känns som att vi bara får uppgift på uppgift men ingen blir klar.

Men nu är det helg! (inte för att det känns ett dugg som det men..) så nu har jag många timmar på mig att fixa kanske iallafall några uppgifter. 


Av Emma - 4 maj 2012 03:26

Hon kan nu stolt meddela att projekt rapporten är klar!!! 

Och nu ska 'na sova!!


 

Av Emma - 3 maj 2012 20:09

Sitter nu och försöker plugga men mina tankar går till min syster som just nu är påväg till ume.. jag valde att inte följa med resten av familjen dit för jag kan göra lika lite där som jag kan göra här. 

Så istället stanna jag hemma för att plugga. Inte för att det är det lättaste då min lillasyster gjort illa sig så pass rejält.. Funderar på om jag verkligen skulle stannat hemma.. men någonstans tror jag ändå att jag kan hålla lugnet bättre här.


 

Ovido - Quiz & Flashcards