Never look back!

Alla inlägg den 11 december 2010

Av Emma - 11 december 2010 14:45

så, snart ska man fara på middag hos Axels mormor o morfar.

har gjort mig klar o allting, har t.o.m hett på mascara på mig idag   

Pratade även me Gabbe i telefon nyss, han ringde inatt men jag va så trött så då hade jag bara sagt vafan vill dum jävel    Så han ringde upp o vi pratade lite om gårdagen o sånt.


Filmen var förresten jätte bra, det värsta var nog bara att det var en orm med o den va ju inte så jätte lite enligt min mening heller    men annars awsome movie!

Har en trevlig lördag!


  

Av Emma - 11 december 2010 12:02

Vi träffades dagen efter som vi sagt, gick o satt oss på ett lugnt ställe i bibblan o bara pratade o jag tänkte att nu får jag inte falla tillbaka, inte när jag är så pass sårbar som jag är.. men vad säger du?  jo, du säger att det första du tänkte på när jag sa att det tagit slut var att då kunde du hoppa på mig igen, NEJ! vafan skulle jag göra nu? jag har inte längre orken, styrkan jag hade var borta o jag kände sakta hur mina känslor började försvinna endast för att du sa sådär, jag stängde in dom igen, bara för att slippa känna smärtan.

Efter ett tag skulle jag gå o möta min kompis som jag skulle till o sova hos, så vi sa hej då till varandra o gick åt var sina håll.


Jag kom inte ihåg när det började om igen, men skulle gissa att det tog nå dagar, vecka kanske, jag föll tillbaka o höll kvar känslorna där ingen kunde se dom, inte ens du, den enda som jag aldrig kunnat ljuga för.

Du såg mig inte längre, kanske för att du var så upptagen me att göra ditt, jag vet inte?

men det var inte det enda vid denna tid, jag höll kontakt me mitt nu s.k ex, jsg tyckte ju fortfarande om han, så en gång när vi träffades frågade han mig, han frågade mig om jag kunde tänkas göra det, jag visste hur han gjorde det o jag visste hur han behandlade mig, så för att slippa smärtan hos hos den första så var jag me mitt ex också, men det hjälpte mig inte att komma över honom direkt.


Sen då?? hur länge höll det på såhär kan man ju fråga sig. det tänker jag inte säga, vill inte ha nån stämpel på mig, men jag träffade någon till slut.

Oj, vad galen han va, kan man verkligen va sådär, o hur kan man komma på ideen att göra det? va tankarna jag kunde få upp då jag träffade han.

jag träffade han via en kompis, allra första gången sa jag nog bara hej, va lite blyg då, men även det blev bättre. Jag började vara på stan me mina kompisar mer o mer, o jag tyckte om denna pojke mer o mer, så en dag fick jag både hans nr OCH msn, så på den vägen gick det o efter inte alltför länge så fattade vi ganska så starka känslor för varandra o då hände det. du o jag blev ett par.

Ovido - Quiz & Flashcards