Never look back!

Alla inlägg den 6 december 2010

Av Emma - 6 december 2010 22:13

Ibland vill jag bara glömma att du en gång var så betydelsefull i mitt liv

men så länge jag försökt, o så många ggr jag misslyckas på..

Jag börjar fundera på om jag verkligen ska glömma, eller ska jag bara gömma det, låta det va, ta fram det nån gån i framtiden när jag vet att jag kan glömma.

Fast det kanske inte är det, det handlar om? det kanske handlar om att jag inte är redo att bara glömma dig o kanske inte ha dig i mitt liv längre? det kanske är där skon sitter

men vad vet jag? vad vet egentligen lilla jag?


Jag  menar, jag vet inte lika mkt som min mor, hon har ju mkt mer erfarenheter än vad jag har, o mina lärare har mer kunskap än vad jag har, så... vad vet jag egentligen?

Lite nedvärderande kanske men.. ärligt talat, sån är nog jag, nervärderar mig själv, tror inte på mig själv, peppar andra men skiter i mig..


That's me, i just have to deal with it.. i guess..


  

Av Emma - 6 december 2010 21:50

Måndagar är nog dom värsta dagarna som finns! helt seriöst!

Först imorse när jag vaknade klockan 7 för att Axel skulle känna efter om han skulle orka med skolan idag, vilket han ansåg att han gjorde så, upp o hoppa! typ..   Men när jag tagit mig upp ur sängen så gick jag på toa som jag alltid gör på morgonen, o fick ont utav helvete! Jag "har urinvägsinfektion" det är inte det men det känns exakt lika dant så jag säger att det är det.  jag trodde jag skulle dö, fyfan va ont det gjorde, jag blandade lite tranbär för det brukar hjälpa men inte fan hjälpte det nånting denna gång inte, nä! Utan jag satt på toa i nästan 30 min för att jag hade så ont o orkade kliva upp, gå på toa, kliva upp, gå på toa, osv. Så jag sa hej då till Axel han stack till skolan o efter ett tag gick det till slut över (tack o lov).


Så ja, sen så hade jag tänkt att köpa Axels present idag, han fyller ju nämligen år nästa vecka    18 år, de ni   men när jag väl skuklle köpa den så fanns den inte på just den affären så jag måste gå på en annan vilket jag gör imorrn   

Sen så nästa fredag blire fest aa, ni kan nog lista ut varför   så jag ska kolla om jag kan hitta nånting o fixa mina naglar me, dessvärre är dom så kort så om jag har råd blir det nog lös naglar även om det inte är det bästa men vad ska man göra? någon som har något tips så får ni gärna säga dom till mig   


  

Ovido - Quiz & Flashcards