Never look back!

Alla inlägg under december 2010

Av Emma - 1 december 2010 20:19

Min kära mor o hennes man Tomas ska snart fara ner till stockholm på en weekend.. ganska så nice   Så ikv blir jag barnvakt åt brorsan o imorrn sen skulle han till en kompis o sova där o sedan så har jag o Axel hela huset för oss själva   Hur underbart är inte det då??   

Av Emma - 1 december 2010 19:25

Ja, senast jag bloggade verkar ju vara i måndags.. men det har inte hänt nåt speciellt denna vecka så ni som läser min blogg har inte missat något viktigt i mitt liv dessa 2 dagar     Jag tränade i måndags, var en ganska chill träning, i Tisdags så va vi på skol bio, invictus tror jag den hette, var faktiskt ganska bra så, sen efter skolan träffade jag Axel o sen for jag hem ,där gjorde jag upp en brasa i kamin så vi skulle få lite värme i huset, sen städade jag lite på rummet, fast när jag inte hittade min advents stjärna så gav jag upp städningen! då vare inge kul längre   

Då pappa kom hem så for vi till onoff så att jag kunde lämna in min telefon o hämta nånting till datorn som jag köpte med datorn som dom inte hade hemma då   

Ovido - Quiz & Flashcards