Never look back!

Alla inlägg under december 2010

Av Emma - 6 december 2010 21:50

Måndagar är nog dom värsta dagarna som finns! helt seriöst!

Först imorse när jag vaknade klockan 7 för att Axel skulle känna efter om han skulle orka med skolan idag, vilket han ansåg att han gjorde så, upp o hoppa! typ..   Men när jag tagit mig upp ur sängen så gick jag på toa som jag alltid gör på morgonen, o fick ont utav helvete! Jag "har urinvägsinfektion" det är inte det men det känns exakt lika dant så jag säger att det är det.  jag trodde jag skulle dö, fyfan va ont det gjorde, jag blandade lite tranbär för det brukar hjälpa men inte fan hjälpte det nånting denna gång inte, nä! Utan jag satt på toa i nästan 30 min för att jag hade så ont o orkade kliva upp, gå på toa, kliva upp, gå på toa, osv. Så jag sa hej då till Axel han stack till skolan o efter ett tag gick det till slut över (tack o lov).


Så ja, sen så hade jag tänkt att köpa Axels present idag, han fyller ju nämligen år nästa vecka    18 år, de ni   men när jag väl skuklle köpa den så fanns den inte på just den affären så jag måste gå på en annan vilket jag gör imorrn   

Sen så nästa fredag blire fest aa, ni kan nog lista ut varför   så jag ska kolla om jag kan hitta nånting o fixa mina naglar me, dessvärre är dom så kort så om jag har råd blir det nog lös naglar även om det inte är det bästa men vad ska man göra? någon som har något tips så får ni gärna säga dom till mig   


  

Av Emma - 5 december 2010 13:59

Hej hej, nu är det söndag, dagen innan måndag då skolan börjar, inte så roligt!

men det är bara le o se glad ut.. eller?? Det är iaf vad jag gör   

I helgen har jag o Axel bara tagit det lugnt, vi har tittat på tv, ätit godis o haft det mysigt   

Men dessvärre så har Axel blivit sjuk, kanske kört liite för hårt me han? vem vet    Känner mig själv lite små hängig faktiskt, huvudet är lite tungt o kroppen har ingen ork i sig + att jag tror att jag ätit föööööör mkt socker   

Men nä, nu ska jag pyssla om min lilla sjukling   

Ha en trevlig Söndag!


Vi tog även lite bilder som mig och denna är den enda som jag hunnit redigerat     

Av Emma - 4 december 2010 18:38

Jag och Axel har haft en underbar helg! det tkr iaf jag!

vi har inte gjort nåt speciellt, tittat på tv, myst o lite sånt, riktigt nice!


nu har vi spelat ett kortspel som heter 500 o jag vann ganska stort men Axel är sådan dålig förlorare så han ligger uppe på mitt rum o surar just nu    Jag garvade bara åt han i början men jaja, han får väl komma ner när han har surat klart    haha.

Om nån timme ska vi kolla på "så mycket bättre" har nästan följt det programmet, faktiskt ganska bra.

Sen ser jag väl vad som händer, Axel ville se en film men jag vet ju inte om han vill det längre me tanke på att han blev lite sur     o nä, jag kmr inte sluta 'mobba' han för det nu xD


Ha en trevlig kväll   

  

Av Emma - 3 december 2010 22:26

   

         

Jag har inga ord, la ut bilder på mitt liv ist. Dom flesta bilderna, om inte alla har någon betydelse i mitt liv, på ett eller annat sätt...

Av Emma - 3 december 2010 15:39

Har kommit hem från skolan nu, stannade vid torshallen o köpte hamburgare, risifrutti o lite smått o gott   

Nu sitter vi i soffan o tittar på nån gammal film   


-------------------------------------------------------------------------------------------------

Hur mkt i livet kan man glömma?

Allt?

Eller kanske inget?

varför är det känslorna

som ska styra över vad man minns??

Av Emma - 2 december 2010 21:56

Så, då är snart denna torsdag över, ska nmog alldeles strax krypa ner i mammas o Tomas säng bredvid min bror. Mysigt äre!


Hade besök här ikv, Andreas kom en svän, o han var absolut tvungen att ha en cola för annars skulle han dö    Så vi stack till coop o sen på hemmakväll för vi kunde inte använda hans usb i dvdn, jaja, sånt händer liksom   

Så då tittade vi 'the man ho stare at goats' haha den va lite små rolig, ganska sjuk.. haha..

Efter filmen gick vi upp på rummet o chillade, eller chilla o chilla vet jag väl inte men ja.. han typ kicklade mig o jag kämpade mot för att jag inte vill bli kicklad    Hahahahahah, jag må va stark i armarna men jävlar i bena!    Jag har tappat en del muskler men jag är inte helt utan muskler i bena för det!

o det är jag fan glad över!!


Nä, kanske dags att hopp i säng så man kan ta sig upp imorrn o fixa redovisningen..

ja ja, Natti natti


  

Av Emma - 2 december 2010 17:18

Sådär, då är nästan alla julklappar köpta    Har bara Axels kvar, sen är jag helt klar    Oså köpte jag en kofta o ett par jeans, är skit nöjd, fyfan va snygga kläder jag köpte   Jeansen satt jätte snyggt så dom ville jag bara ha på en gång, gick på 300 kr ungefär    inte så farligt   


Imorrn ska jag ha redovisning i kvinnligt manligt mänskligt, det är inte så kul me tanke på att vi fick en halv timme på oss förra lektionen att söka reda på info :S aj aj..


  

Av Emma - 2 december 2010 08:58

Imorse så ringde väckarn klockan 7.00 som vanligt.

Jag väckte brorsan men var just då för trött för att ens försöka ta mig upp ur sängen, så vi låg och drog oss tills mamma ringde brorsan, vi båda pratade me henne sen så klev jag upp o klädde på mig o försökte få upp brorsan vilket inte alltid är lätt   

Jag klädde på mig o skulle ta ltie frukost när jag märkte att jag hade 10 min på mig att göra mig klar innan bussen skulle gå så jag gjorde en macka åt brorsan o sket i att äta själv, hade tänkt ta me mig en tjuga men det glömde jag då jag trodde jag hade brottomt   så nu sitter jag här utan nånting i magen o med bara en femma i fickan..

Sen så kom jag till skolan, låste upp skåpet och tog av mig jackan o allt sånt, sen när jag skulle låsa skåpet igen så hittade jag inte låset.. KUL!

Jag vill inte ens veta hur dagen komma sluta   

Ikv ska jag o brorsan ha lite myyys iaf   

Ovido - Quiz & Flashcards