Never look back!

Alla inlägg under december 2011

Av Emma - 20 december 2011 21:45

Gjorde egentligen ingenting på skolan idag.. jag for dit på idrotten men gjorde bara teori, och skickade in den, gick och käka med katt-kerstin och sen gick på stan. Hittade en klänning och en kavaj som jag vill ha såååå jävla mycket! 

Hoppas bara den finns kvar efter jul.. fanns inte så många av den men vi ser väl :D 

Anyway, på vår nästa lektion så fick vi bara veta betyget vi fick på provet, och jag fick ett G, hade inte förväntat mig nå högre så det var okej :)

Sen slutade vi :p Så jag drog till mamma och bakade pepparkakor med små kusinerna och sen for jag på gymet med petra, men eftersom att hon inte mådde nå bra så gymma vi inge länge alls.. 


Jag lagade även mat idag, that's lika amazing! nej men det gick bra, gjorde det med mamma så ja :) 

Efter maten klädde jag och brorsan granen..

Alltså shit vilken redogörelse för dagen..

men har inget vettigt att skriva egentligen so whatever! 

Read it or not! :)


Ha en trevlig kväll (:

Av Emma - 19 december 2011 18:34

Hade 30 mins lektion idag på ett ungefär.. kändes ovärt. 

plus att det inte ens var någon riktig lektion, hade lika gärnat kunnat varit ledig idag men aja.

Drog på stan med katrin och fixa present till hennes boy, och jag köpte julklapp te bror :D 

sen gick vi och åt, vart värsta go mackan för min del och en cola såklart! :D 

Sen for jag hem, och sen dess har jag typ inte gjort nåt.. eller jo, jag plockade iordning mina kläder lite grann och la det som jag kan skänka bort i en påse för att ta med till skolan imorrn för några kompisar i klassen har klädinsamling, så tänkte passa på att he bort lite kläder då :)


Imorrn blire gym efter skolan med Petra sen mot kvällen så ska jag och bror pynta granen, en tradition :D 

Alltså Julen är om ca 5 dagar, jag har inte fattat det än, har lite julstämning men ändå inte.. hmm.

Det är alldeles föööör lite snö här dessutom :/ 

men den lär väl komma efter Jul skulle jag tro... aja. 

Nu ska jag se NCIS :D

 

Av Emma - 18 december 2011 15:55

Ume igen i helgen då, Gabbe fyllde ju som sagt 20 i fredags så då vart det lite festande.

Hade väldigt kul! :)

Och nu då man kommer hem och ser att syrran varit hemma blir det självklart en diskussion om vems som är vems då det handlar om täcken och kuddar, blir så less på detta, helt seriöst..

Aja, jag tänker inte ge mig, hon är ju liks ändå aldrig här så vafan..


   

Av Emma - 14 december 2011 23:32

Hade inskolning ikv. var värsta nervös.. men det gick bara bra! :D 

Dom visade mig runt och förklarade hur dom gjorde olika saker och lite sånt. Pratade med dom som bodde där och ja, det va trevligt det, jajjamen, men sen så var det en väldigt lugn kväll också..


Lika kul att komma på kvart i tolv på natten att man glömt att slå in ett paket som man ska ta med sig imorrn då man ska fara direkt efter jobbet.. oså hittar man ingen tejp och ska kliva upp imorrn runt kl. 06.00

kuuuuuul..

eller?

Av Emma - 13 december 2011 20:51

Jag såg breaking dawn idag :D yaay! 

Nice film! 

Nice jacob! 

Nice, Nice, Nice! 


nej men helt seriöst, jacob är sååå het! Ouugh! 

Aja, film med bror är värt! 

Haha jag hade köpt pringles och vit choklad och dricka och johan hade köpt popcorn och en dricka det hela slutade med att han åt min pringles och jag halva hans popcorn xD hahahahah! 

lite kul.. 

Var även på stan med petra idag, och upptäckte då att jag har mycket mindre pengar än jag trodde jag hade :o

så jag ska kolla upp det nu! 

:)


 

Me today, oh yeah..   

Av Emma - 13 december 2011 00:09

Idag följde Elin me mig och bar in ved, värsta snällt! :D


Oså hade lill syrran lucia, dom var såå duktiga så! 


Och min lampa dampar som fan just nu, funderar nästan på om gammelmorfar är här och hälsar på.. eller? ;p haha


Jag och brorsan ska gå på breaking dawn imorrn :D 

och gissa vad, jag hitta mitt "presentkort" på bion som jag fick från personalen på turist byrån,innan jag la mig i sängen, så då vart jag värsta glad :D 


Jag kunde för en gång säga vad jag verkligen kände, om det så bara var tyst på mig så visste jag verkligen.


Och jag har ärligt talat inget vettigt att skriva här :p haha.


           

Bara därför lägger jag ut bilder på mig!! ;D

Av Emma - 12 december 2011 02:58

Vi sa redan innan filmen börja gå på bio att vi skulle se den tillsammans.. vi tre.

jag har försökt hitta tid från det att filmen började gå men vi verkar ju aldrig kunna få till det.. 

Och nu är det sista veckan den går och jag hittar tid för oss.. jag letar alla dagar som är möjliga men du verkar inte ens intresserad längre, för du har tydligen massa annat att göra än att umgås med oss en kväll, två timmar. 

Det är inte mycket jag ber dig om, men när vi planerar saker som vi verkligen vill göra då vill jag att vi ska göra det också.


Jag är besviken, så besviken på dig..

 

Jag såg verkligen fram emot det.. men nu har du sabbat allt.. 

Av Emma - 11 december 2011 22:33

Helgen har varit underbar, vi har egentligen inte gjort något speciellt.. haha. 

Lagade tacos till middag i torsdags.. och så har vi sett på tv och lite sånt skit :p haha. 

Men nu är jag hemma igen, ska äta nån macka och kanske packa väskan eftersom att jag tänkte dra till pappa imorgon, sen så ja.. tänker jag nog bara mysa framför datorn, se på nån serie eller film..

Jag har snart sett klart på grey's anatomy :o shiiit.. 

Aja. Så gåre när man typ nördar det :D 


Imorrn ska jag även gå och se på lill syrrans lucia, spännande, jajjamen. 

Asså är för.. skriver för flummigt så jag ger mig nu..

Go natt! 


SNÖÖÖÖÖ!!! :D  

Ovido - Quiz & Flashcards