Never look back!

Alla inlägg den 23 september 2011

Av Emma - 23 september 2011 19:04

Nu är det dags!

Jag tänker göra det och jag vet att jag kommer klara det!

För jag har det stöd som jag kan komma att behöva.. kanske..

iaf, det känns bra att ha bestämt mig för det så nu är det dags!

Av Emma - 23 september 2011 15:57

När tanken slår mig.. vill jag inte veta av den..

Jag slänger bort den, lika enkelt som man slänger bort ett bananskal

men trots min vilja att inte ha den där tanken i mitt huvud

så kommer den tillbaka.. surrar i mitt huvud, vill övertala mig att den har rätt..

Men igen slänger jag bort den, men denna gång är det inte lika enkelt längre


Om det fortsätter såhär, hur länge till klarar jag av att bara slänga bort tanken.

hur länge kommer viljan att inte tänka dom där orden hållas kvar.. för det tär på viljan.. det tär så oerhört på min starka vilja som egentligen blir svagare och svagare..


Hur länge till, orkar min vilja stå emot?


 

Ovido - Quiz & Flashcards