Never look back!

Alla inlägg den 14 september 2011

Av Emma - 14 september 2011 22:37

   Aaaaaaas dålig bild i know!!

Men den får ändå duga!!

Av Emma - 14 september 2011 21:31

Hos pappa idag så kollade jag genom mina rena kläder som blivit tvättade.. ett par av mina favorit jeans är rena :D och dessutom så hittade jag ett par trosor som varit mina favoriter förut men som har varit borta i över ett år!! :o

Fatta hur jävla glad jag blev då jag hittade dom! snacka om överlycklig alltså! xD

för ett par trosos.. xD

 

Av Emma - 14 september 2011 21:27

Kom till skolan idag och det första jag möttes av var typ; wow, va snygg du är och Tja snygging!

Jag hade jeans, ett par höga boots, ett linne man ser igenom som var blom mönstrat och sen en snygg tröja på det! :D

Jag fick tydligen en snygg rumpa i dom skorna.. eller rättare sagt snyggare!! ;)


Jag har iaf haft huvudvärk till och från idag, har trott att det är spännings huvudvärk, eftersom att jag är jätte spänd i axlar och nacke.. Men då jag kom till pappa och karin masserade mig så försvann för att bara ett litet tag senare komma tillbaka.. Ännu värre! Så jag ligger i sängen o hoppas på att huvudvärken försvinner och att det inte blir mer än så.. hostan har nämligen också kommit nu.. kul.

Jag har inte råd att vara sjuk alltså!



Av Emma - 14 september 2011 01:16

Nu ha jag kollat på alla idol programmen som jag missat, inklusive dagens!

fick några favoriter! :D

Har även gott igenom typ 2 par byxor och två oar strumpbyxor, ett linne och typ

3-4 koftor, och 2 tröjor.. tills jag hittade vad jag skulle ha på mig :p haha!

Tycker lite synd om brorsan eftersom att det va han som fick vara smakråd xD hehe (a)..


Hittade även en 5:e bok till den serie böcker som jag läst, så nu ska jag ta och läsa den, det är även den sista!


Och imorrn.. eller egentligen idag eftersom att klockan är 01.18, och det har ju gott över till den 14 september.. så fyller min kusin 17 år idag!! :D

Grattis till han!! :D kommer även att göra ett till inlägg där jag grattar han.. och så har jag tänkt att följa me pappa dit och fira han.. om dom ska dit det vill säga :p haha!

  Helt oredigerad bild.. men av nån anledning tkr jag om den (:

Ovido - Quiz & Flashcards