Never look back!

Alla inlägg den 22 september 2011

Av Emma - 22 september 2011 22:01

Jag fick nyss veta att vi är lediga nästa torsdag och fredag! :D

det är insprk på onsdag, och vi är lediga nästa dag.. vilket innebär att man kan supa som FAAAAAN!  nä men helt ärligt talat känns fantastiskt skönt att vara ledig torsdag och fredag nästa vecka! :D

Även om jag nu inte kommer att dricka så mkt på onsdag eftersom att jag varit sjuk i en vecka men liksom ändå! :D

wonderful!! :D


Min kusin var idag och beställde studentmössan, så nu ikv har hon och jag suttit och taggat varandra som fan till studenten och alla festerna! :D haha vi är rolig vi!

Men ni borde checka hennes blogg! http://petragerzen.blogg.se/

Hon är awesome! Det är även hon som jag nu ska börja gymma me på energihuset! :D


men nu ska jag nog ta o trappa ner lite och ta det lugnt så att jag kan somna ikv och vara pigg imorrn!! :p

Vill ju faktiskt åka till ume!

Söv gött!

Av Emma - 22 september 2011 21:15

Ibland önskar jag att jag var liten igen!

Att man bara kunde krypa upp i mammas knä och ha det bra!

Men jag antar att det nu är dags att inse att man inte är det lilla barnet längre.

Måste väl inse att det är dags att växa upp, att livet består av att ta ansvar

Det är nu dags för mig att lämna mina tankar om att bli liten igen, för det kommer aldrig att hända, man blir bara äldre och större.


 

Av Emma - 22 september 2011 16:21

Mina damer och herrar, jag är på bättringsvägen!

Visst jag mår fortfarande illa ibland men det är inget jag inte kan handskas med och nu kan jag äta riktigt så imorrn blir det definitivt skola!

Nu sitter jag och läser och pratar me en kille om deras revy.. dom har lite bråk där borta på gamm skolan min :p haha!


Igår fick jag även veta att vi har 4 konfirmander i den grupp som har varannan vecka, resten har valt att gå i läger gruppen. så nu vet vi inte hur det blir me mig, och speciellt inte hur det blir med mitt projektarbete..

Aja, får ta och prata med dom kyrkan och sen får jag väl se hur det blir..


Nä nu ska jag fortsätta att övertala evelina att hon inte behöver jämföra sig me nån jävla brud för att veta att hon är bra som hon är.. men sån är ju min kära vän.. plikten kallar! ;*


hare gött!

Ovido - Quiz & Flashcards