Never look back!

Alla inlägg den 5 september 2011

Av Emma - 5 september 2011 23:41

Ligger i sängen och väntar förgäves på ett samtal som förmodligen inte kommer, men ändå kan jag inte låta bli att ligga här i sängen och vänta..


Tror jag ska he på "hur många lingon finns det i världen" och sen sova lite grann, eller så her jag på eclipse, ha ju sett twilight och new moon i helgen så kanske ska se sista också.. hmm.. visserligen så har jag ju sett dom tidigare men det var ett tag sen så..


   

Av Emma - 5 september 2011 19:39

Det är inte lätt!

Men jag vill stöd när ni ser att jag kan behöva det.. eller nä, jag vill jämt ha stöd, vi kanske inte tycker lika, men låt oss då argumentera det och sen ändå trots att vi inte tycker samma stötta varandra..


Jag vill ha äkta vänner, än hur få dom är så vill jag hellre ha såna än ha 100 falska.. så är det bara!

Sen skiter jag fullständigt i om vi tycker lika eller inte!

Jag vill bara ha en vän som kan förstå mig, hur jag klär mig, hur jag ser ut, som t.o.m kan förstå mina tankar. Jag vill även ha en vän som kan säga åt mig att nä Emma, nu gjorde du fel! or whatever.


Jag vill ha riktiga vänner! inga falska jävlar..


 

Av Emma - 5 september 2011 19:39

Det är inte lätt!

Men jag vill stöd när ni ser att jag kan behöva det.. eller nä, jag vill jämt ha stöd, vi kanske inte tycker lika, men låt oss då argumentera det och sen ändå trots att vi inte tycker samma stötta varandra..


Jag vill ha äkta vänner, än hur få dom är så vill jag hellre ha såna än ha 100 falska.. så är det bara!

Sen skiter jag fullständigt i om vi tycker lika eller inte!

Jag vill bara ha en vän som kan förstå mig, hur jag klär mig, hur jag ser ut, som t.o.m kan förstå mina tankar. Jag vill även ha en vän som kan säga åt mig att nä Emma, nu gjorde du fel! or whatever.


Jag vill ha riktiga vänner! inga falska jävlar..


 

Av Emma - 5 september 2011 18:59

Vaknade av att lill syrran smekte mig lite armen o sa "Emma, Emma, det är mat.." lite försiktigt.. haha. hon är för söt den jäntan!

... Men fan va det börja lukta illa här.. hahah...

om en timme ska jag se på idol, och eftersom att jag aldrig annars kolla på tvn så tänker jag se till att jag får se det! .. och så var det me den saken!

Jajjamen :D


  

Av Emma - 5 september 2011 16:50

Hade rättskunskap idag på morgonen, första lektionen i det.

Det jag får göra är att hämta en lag bok, och ett papper med fem frågor vilket handlar om vilken lag som gäller o.s.v, man börjar fundera på vad fan man har gett sig in på, men jag antar att det är ett bra ämne att läsa om man ska jurist på högskola sen så, jag kör på det här! :p


Trots min förkylning så känner jag mig ändå hyffsat pigg, och bara för att jag sa det nu så börjar känna att huvudet blir lite tyngre och ögonen vill bara stängas, men nej! Tänker inte sova riktigt än!!!!

Men jag kommer nog heller inte träna ikv..


Gick även på körskolan idag då jag slutade, fick 60/70 på fas A, sist hade jag 43/70 så jag är ändå nöjd! sen när jag skulle göra testet en tredje gång så kunde ja ginte koncentrera mig, så jag gav upp :p

  Lägger upp en bild på dagens outfit också bara för att jag för ovanlighetens skull kan xD nä men! nu ska jag kolla andra bloggar och sen blir det nog en liten power nap..

Av Emma - 5 september 2011 00:05

Nu har jag valt kläder för morgondagen. Det får bli ett par gråa strumpbyxor, svarta shorts, ett vitt linne och någon kofta..

   

Jag har även redigerat några bilder, så jag kan komma me lite nya ist för att behöva ta repris bilder all the time!! :p Haha.


  Jag ha ju som sagt varit sjuk idag, förkylningen blir bara sämre och sämre, tyckte det va jobbigt att kliva upp o äta frukost men men. Linus kom även på besök, han hade köpt me sig en daim strut och en cola till mig, lite snällt!


Sen kom Gabbe efter att han hade jobbat, det tyckte jag om! riktigt mysigt måste jag ändå säga!


Nä ni, mina få läsare, nu ska jag prata klart me Axel i telefon och sen blire det nog natti för min del, vill ju faktiskt orka me skolan imorrn trots min förkylning, och efter skolan hade jag tänkt gå på körskolan.. får se hur det blir med träningen imorrn! (:

Natti natti   

Ovido - Quiz & Flashcards