Never look back!

Alla inlägg den 24 september 2011

Av Emma - 24 september 2011 23:53

åhhh.. jag vill ha pengar!

jag har hittat värsta niciga.. vet inte vad man ska kalla det, halsduk?

aja den är blå och värsta fin, kostar typ 100 kr men så jävla skön den va!! åh jag vill verkligen ha den alltså!!

Om jag har pengar kvar efter onsdagen så tror jag att jag kommer att köpa den faktiskt! så jävla fin och skön.. MMMMM! haha :p

Fast me tanke på hur lite pengar jag har just nu så är det tveksamt alltså :/

ska se om jag inte kan få mamma att betala sin skuld som hon har till mig, jag hoppas verkligen hon kan göra det! för behöver pengarna! måste ju även köpa ett par nya skor så liksom.. I NEED MONEY!!


Av Emma - 24 september 2011 21:09

Ögonlocken håller på att falla över mina, ögon sluta dom för nattens ro..

Men kroppen och jag säger nej, inte än!

Jag vill först se nattens skönhet, höra den ljuva tystnaden och känna det oerhörda lugnet som bara kommer på natten.

I nattens tysta vrå blir allting så naket, så öppet..

Det finns ingenstans du kan gå för att undslippa detta avslöjande, det finns alltid runt omkring oss i natten.

På natten, avslöjas allt..

Av Emma - 24 september 2011 17:29

Åh va det va länge sen!

Så jävla skönt och kul att träffa dig igen!

vi bor nästan grannar men vi träffas så sällen, skärpning på det alltså!

Var ju i stan me Emelie idag, hade jätte kul! Vi pratade om allt mellan himmel och jord, helt seriöst! och det va så skönt att känna att man har en vän som man verkligen kan berätta allt för! En sån vän är guld värt! vilket hon självklart är!


Jag köpte lite hårsnoddar och en ring.

  Dålig kvalitet jag vet! men jag älskar ringen! Det som är lite synd är att den satt så mkt bättre i affären än vad den gör nu :/ men jag tror att det går bra ändå, den sitter ju inte mega löst så det är nog lugnt! (:


nu sitter jag bara här o käkar äpple (:

Ha en riktigt trevlig kväll!


Länk till Emelies blogg, rekomenderar den ;* http://eemlliie.blogg.se/

Av Emma - 24 september 2011 10:28

Igår när jag somnade första svängen så drömde jag om en orm..

en hyffsat stor orm! som helt plötsligt gick till attack mot mig och åt upp mig, och jag har hört eller läst någonstans att ormar inte tuggar sina byten, utan sväljer dom helt (vet dock inte om det är sant men) så jag drömde att denna ormen bara svalde mig, och sen såg liksom utifrån sett min kropp i hans jävla äckel kropp..

Asså det va såååå äckligt!!

jag hatar ormar och är jätte rädd för dom, bara så ni vet!

Men sen vaknade jag med ett ryck, asså det va riktigt äckligt!

haha :p

  (det ej denna orm jag drömde om, tyckte bara bilden passade!)


Men jag lyckades somna om och sova resten av natten tills jag nu vaknar av min jävla hosta! så jag har tagit host medicin och kollat upp buss tider.

Ska nämligen dra på stan me Emelie :) länge sen träffa hon nu så det ser jag fram emot! :D

Aja, nu äre dags för en dusch o frukost, magen bara skriker på maaaat! :p


Ovido - Quiz & Flashcards