Never look back!

Alla inlägg den 2 september 2011

Av Emma - 2 september 2011 23:10

I just want you here


Next to me..


Have your arms around me..



Av Emma - 2 september 2011 15:27

Hade sovmorfon idag!

men ställde ändå väckarn på sju så att jag kunde väcka brorsan men så fort han visade svarade mig då jag skrek på han så somna jag om! :p haha.

Sen vaknade jag kvart i nio igen, tog halv tio bussen till skolan och hade två jobbiga lektioner.. men fick iaf sluta tidigare! :D

När jag kom hem tog jag och städade lite grann.. dessvärre blev det inge gym idag, kände att jag inte orkade släpa me mig datorn te gymmet och det kändes så onödigt att åka hem, lämna den hemma och sen fara tillbaka till stan liksom.. nä ni! ska försöka ta mig dit imorrn, och dessutom så ska jag ju springa ikv så det jämnar ändå ut sig nånstans :p haha!


Snart ska även polers komma! :D typ jätte glad, ska ta vara på den tiden jag får me han! :)


Ovido - Quiz & Flashcards