Never look back!

Alla inlägg den 7 september 2011

Av Emma - 7 september 2011 22:54

Eftersom att jag inte for på träningen ikv så gjorde lite egen hemma fys :p fast det blev inte så mkt me tanke på att jag har träningsverk, men det va ju iaf nånting!!

satt även i jägar ställning i 2 min 20 sek, jag personligen tkr att det är dåligt!

men men, bara att jobba upp det!


Börjar tolv imorgon, så det är skööönt! då har vi projektarbete :)

Sen efter skolan ska jag gymma igen!! :D

Och sen då jag väl kommer hem blir det till att packa! En väska ska till mamma och sen en lite mindre väska som jag ska ha me till Gabbe, ska ju nämligen till ume i helgen :D


 

Av Emma - 7 september 2011 18:33

Jag är ingen perfekt Barbie..

Jag är en levande trasdocka

En docka som blivit sårad om och om igen,

En docka som fått många ärr..

Jag är en levande trasdocka som tappat mitt ena öga

och mina kläder är trasiga..

Men hos en del, är jag det viktigaste som finns..



Ett skol arbete..

Av Emma - 7 september 2011 18:28

Har typ inte ätit som jag ska idag, och jag har sovit hyffsat länge sen jag kom hem.. tror inte jag är riktigt pigg.. aja, ska iaf inte på träningen idag, orkar inte och har ätit alldeles för lite för att träna.. dessvärre.

Jag som var så taggad. Men jag har lärt mig att lyssna på kroppen så ja :/


Av Emma - 7 september 2011 16:13

Vädret är så otroligt tråkigt!

Blir fan nästan depp av det, usch o fy o blä!

Nä, inte kul alls! :o


Av Emma - 7 september 2011 16:04

Hemma igen, efter en väldigt chill skoldag!!

Hade ju inte första lektionen eftersom vi inte hade nå klassrum sen hade vi religion vilket liksom bara va en oviktig genomgång, lunch och sen projekt arbete vilket jag gjorde mig på några min och sen halv två fick vi sluta liksom :p

Va även på körskolan, gick inte alls nå bra idag..

Och sen va jag på stan o träffa nå kompisar :)


Nu sitter jag i min säng.. igen och ska göra lite läxa och sen ska jag ta det lugnt. . får se om det blir nå träning ida.. ska tänka på saken!

Annars så ska jag ju gymma imorrn, det gör jag vilket fall som helst så liksom ja :p

  Really bad pic i know!! men orka inte ta nån annan, så ful är jag idag iaf :p


Oj.. nu blev jag trött! :o

Har förresten också hämtat tillbaka min älskade kudde! :D

Av Emma - 7 september 2011 09:03

Igår fick jag även mitt efterlängtade samtal!

Jag bara älskar att prata med dig <3


Av Emma - 7 september 2011 08:58

07.45 när jag börjar ta på mig jackan ock skorna för att gå till bussen kommer syrran upp.. jo men oj va himla tidigt hon var tvungen att kliva upp!

Och såklart börjar vi bråka.. Men jag har lyckats lugna mig en aning nu men jag är ändå irriterad över hennes stil, att hon liksom säger att hon måste ha en av mina kuddar för att hon ska upp jätte tidigt, fan jag klevju upp tidigare!!


Aja, skulle haft litteriärt skrivande nu, men vårt klassrum var dubbelbokat så vi fick skriva en dikt på valfritt ställe men eftersom att jag redan är klar med den så är det lugnt me det! Nästa lektion börjar om typ 50 min så ja..

Ovido - Quiz & Flashcards