Never look back!

Alla inlägg den 4 september 2011

Av Emma - 4 september 2011 22:00

Idag tror jag var första dagen som jag kände att det var okej att du åkte..

när vi kysstes innan du satte dig i bilen igen och åkte iväg, så kändes det ändå som att det kan gå. Självklart saknar jag dig, men samtidigt är det nånting som fått mig att se att det här kmr gå bra. Detta är ännu bara ett litet hinder i vårt förhållande, och jämfört me alla andra hinder vi haft så är nog detta ett av dom minsta!!

Och jag ska ju till dig på fredag (:


Jag har nyss kollat klart på dagens avsnitt idol, kollade på  tv4 play eftersom att jag var borta då det gick på tvn :) Tycker inte om den nya juryn så värst mkt, Tkr att dom var liiiite föör hård. Och den nya program ledaren vet jag inte riktigt vad jag tkr om han :p man fick ju se han så lite, men det kommer väl det me tiden (:

Tror jag hittade 4 favoriter idag faktiskt, dom håller vi tummarna för!! :D


Imorrn ska jag även på första lektionen i rättskunskap, känns lite smått läskigt men aja, det går nog bra det med! :D

Av Emma - 4 september 2011 12:11

Det känns alltid lika bra att vakna och vara tät i näsan, har lite smått huvudvärk, och ont i halsen så att man är lite hes. Alltid en bra början på dagen!

Men sån tur är då att storasyster som nu är på barnensdag me små syskonen ska köpa med sig godis remmar hem till mig :D det känns bra det! :D hehe!


Annars så blire nog kolla film, ska nog se klart new mooon idag, jag började ju se den igår men eftersom att min dator gav upp så då kollade jag aldrig klart på den :p

Av Emma - 4 september 2011 00:26

Klockan är typ halv ett. jag har ingen aning om vad jag ska blogga om eller nånting rättare sagt. pappa frågade mig idag om jag ska följa syrran o barnen på barnensdag imorrn, men vet inte om jag orkar. får se.

Hade även tänkt fara på ku, men det bara om pappa hinner hem och kan skjutsa mig, annars blire inge. och då vet jag inte vad jag ska hitta på.


Asså. lite onödigt inlägg. hade inte tänkt att det skulle bli såhär tråkigt men aja, nu blev det det iaf..


ska sätta igång en film tror jag och antingen om jag somnar till den eller om jag somnar efter, det får vi se...

Ovido - Quiz & Flashcards