Never look back!

Alla inlägg den 25 september 2011

Av Emma - 25 september 2011 23:09

SEX & HÅNGEL

1. Vem sov du med senast? - Gabbe

2. Vem låg du senast i sängen med och höll om? - Gabbe

3. Vem pussade du senast? - Gabbe

4. Vem av det motsatta könet strulade du senast med? - Gabbe :p

5. Vem av samma kön strulade du senast med? - Ingen

6. Har du haf oskyddat sex? - ja

7. Vem sög du senast av? - ....

8. Hur ofta strular du? - vet inte

9. Hur många har du strulat med på en kväll? -  vet inte

10. Vem var den första personen du strulade med? - En kille ;)


KÄRLEK

10. Vad är första och sista bokstaven i namnet på personen du senast hade en crush på? bara en crush? det vet jag inte

12. Vem var du senast tillsammans med (inte den du har nu, förra)? - Axel

13. Är du tillsammans med någon nu, isåfall vem? - Ja, me Gabbe :D

14. Hur länge har ni varit tillsammans? - vet inte :p haha

15. Sötaste paret? - hmm.. ingen aning

16. Hur ser din drömpartner ut? - solbränd, längre än mig, gärna brun ögd och mörkt hår, muskulös och lite sånt.

17. Hur ska din drömpartner vara? - omtänksam, snäll, rolig, ska kunna snacka om allt med han och sen ska han visa respekt och han ska va mogen
18. Hur många gånger har du varit kär? - 3
19. Okej, seriöst, hur många gånger har du varit kär , RIKTIGT kär? - 3
20. Vem var din första riktiga kärlek? - ...


DÅLIGA TIDER

21. Har du druckit alkohol? - jajjamen

22. Röker du? - nope
23.  Snusar du? - nej
24. Har du rökt på / knarkat? - nej
25. Hur ofta festar du? - nån gång ibland sådär

26. Vad gillar du att dricka? - allt som är gött!

27. Har du skurit dig? - .....

28. Har du bra självförtroende? - ja, ganska

29. Hur mår du egentligen? - ja, förutom saknaden, förkylningen och illa måendet så ganska bra!

30. Har du någon gång brutit mot lagen, isåfall hur? - hehe, jadå, men det ska vi inte gå in på.. xD


DÖD/LIV

31. Har du varit på begravning? - ja
32. Isåfall, vilka ? - Farfars o gammormors

33. Har någon nära dig dött? - ja..

34. Hur vill du dö? - av ålder
35. Vill du dö? - inte nu, nej

36. Har du någon gång varit på dop? - japp

37. Isåfall, vilka? - Mina syskons, och en antal av mina kusiner och säkert nån mer :p

38. Gillar du livet? - jadå

39. Vem som står nära dig fick senast barn? - vet inte

40. Vill du ha barn, och hur många? - ja, typ 2-3 st

41. Vart bor du? - Järved o gullänget

42. Vart går du i skola? - nolskolan i örnsköldsvik
43. Är du smal eller tjock? - smal

44. Är du snygg? - hyffsat

45. Är du nöjd med ditt utseende? - nej

46. Vad gillar du mest med dig själv? - med? ehm.. vet inte :p

47. Och vad vill du ändra på? - mycket!

48. Vad heter du? - Emma

49. Gillar du ditt namn?- jadå

50. Vad gör du på fritiden? - tränar, är me kompisar o pojkvän och pluggar


FAVORIT

51. Mat: Lasagne! :D

52. Dricka: Coca cola! :D

53. Färg: Blått o svart!

54. Musik: typ pop

55. Låt: who you are

56. Veckodag: Fredag och lördag

57. Sport: - jag gymmar o tränar taekwondo, men jag gillar även boxning

58. Godis: Choklad och cola nappar

59: Artist/band: Jessie J,

60: skådespelare/skådespelerska: vet inte


SKOLA / ARBETE

61. Går du i skolan? - ja
62. Trivs du? - hyffsat
63. Favoritämnen? - litteriärt gestaltning

64. Vilka ämnen gillar du inte? - Matte, men det läser jag tack o lov inte nu :p

65. Vilka lärare gillar du / gillar du inte? - gillar markus och anneli, anna är okej..

66. Vart har du praoat? - Din sko, Arnäs församlingshem, järvedsförskola, energihuset, friskis&svettis, och snart ska jag vara på turistbyrån

67. Har du någon gång sommarjobbat & vart? - ja, på parklek

68. Vad vill du jobba som? - Advokat

69. Varför? - För jag vill försvara dom som råkar illa ut och dom som blir oskyldigt dömd

70. Vilken klass går du i , & gillar du den? -  BFfri3, jadå, den är ganska rolig


FAMILJ

71. Vad heter din mamma? - Gina

72. Vad heter din pappa? - Peter

73. Vad heter dina syskon? - Anna, Johan, Johanna, Elin och Anton

74. Är dina föräldrar skilda? - ja

75.  Vad heter dina mor och far föräldrar? - Eleonora & kennet och Inger & (komer inte ihåg va farfar heter xD)

76. trivs du hemma? - för det mesta

77. Om inte, varför? - bråk

78. Hur är din familj? - stökig, rolig, pinsam, skön, som alla andra familjer skulle jag gissa på..

79. Är dina föräldrar pinsamma? - nja, ibland så

80. Låter dina föräldrar dig göra mycket? - ja

 

ANTINGEN ELLER

81. Sommar eller vinter? - sommar
82. Bikini eller baddräkt? - bikini
83. Rosa eller blått? - blått!

84. Öl eller cider? - cider
85. Vin eller sprit? - sprit 
86. Bada eller sola? - sola mest, men gillar att bada också

87. Chatroulette eller omegle?- vet inte

88. Fjortis eller emo? - inget av dom!

89. John Mayer eller Johnny Cash? -  vet inte :p

90. Pop eller rock? - typ båda :p

 

RANDOM

91. Skostorlek? - 38-39

92. Längd? - 1.63 typ

93. Gillar du bananer? - jarå

94. Leker du gärna häst? - haha nej xD

95. Vad heter dina bästa kompisar? - Gabbe och Emelie

96. Hatar du någon? - Nae, inte direkt

97. Vad köpte du senast? - ett födelsedagskort

98. Vad åt du senast? - ett äpple :D

99. Är det många i din skola som gillar dig? - jag har ingen aning, men jag ahr mina kompisar iaf ;)

100. Sista frågan; Är du rasist? - Nej!


Jag hade riktigt tråkigt ja!

Av Emma - 25 september 2011 23:05

saknaden gror inom mig..

Av Emma - 25 september 2011 14:03

Försöker få tag på syrran, ska kolla om hon ska fara till kusin och fira han, eftersom att han fyller år idag, men hon verkar ju inte vilja använda telefon idag sååå.. jag vet inte hur jag ska komma dit som. Får väl i värsta fall kolla me pappa om han skulle kunna skjutsa mig..

Aja vi ser väl hur det blir med det!


Sovde till 10 idag då tog jag host medicin och somnade om :D sov då till typ 13.15

Sååå jävla skönt att äntligen verkligen känna att jag fått sovit ut!! För jämt annars har jag klivit upp vid 9-10 tiden då jag börjat hosta och behöver host medicin, men idag kände jag att nä! nu ska jag fan i mig sova mer!! UNDERBART skönt var det!! :D

Nä nu ska jag klä på mig!! :D

Ovido - Quiz & Flashcards