Never look back!

Alla inlägg den 1 september 2011

Av Emma - 1 september 2011 21:33

Nu ha jag bestämt mig för att gymma imorrn efter skolan!!

yep yep.

Sen efter det kommer polers :D Och vid 18 ungefär ska vi springa på skyttis med klubben (: tråkigt, men det kan ju iaf få mig att komma igång me att träna upp konditionen som jag verkligen verkligen verkligen behöver!!!


Men nu först en skön sömn innan morgondagens skola och allt vad som händer!!

Natti natti   

Av Emma - 1 september 2011 19:38

Alltid lika kul att känna att hösten börjar komma och man åker på en förkylning!

Kan man inte annat än att älska det?!..


Jag somnade vid typ 16 idag och vaknade mellan 18- 18.30 kändes ju bra! OCH jag är fortfarande trött. Duscha behöver jag också göra men orkar inte kliva upp ur sängen, det va ju knappt att jag ens kunde packa väskan som tomas ska köra till pappa imorrn..



Av Emma - 1 september 2011 15:10

Hade sovmorgon idag, så jag började 9.40, då hade vi fyra uppgifter som ca 24 st ska göra! jah! Jag och en tjej torkade av alla kåsor vilket verkligen inte var nödvändigt men whatever! Sen skulle vi göra en utvärdering på kick offen och alla aktiviteter som vi hade och sen fick vi sluta för dagen! Så jag slutade då alltså 10.15 ungefär!


Så jag gick till syven för att kolla upp vad jag behöver för merit poäng och behörigheter för att komma in på jurist linjen på högskola.

Vilket visade sig att om jag ska ta mig in på mina betyg skulle jag behöva ha mvg i typ allt.. heh. Men sen så om jag gör bra ifrån mig på högskoleprovet så kan jag ändå komma in om jag har tur.. Så i år blir det till att plugga gärnet!! Och sen bara göra det bästa på högskoleprovet och sen får jag se!


Själva jusrit linjen är 4,5 år, sen måste jag behöva vara ute och jobba i fem år, och sen måste jag gå en 6 dagars utbildning som gör mig till en advokat!

Tufft.. men jag tänker inte ge upp min dröm!!! det är nu jag kan satsa inte om fem år!!!


 

Sen gick jag och eve på stan en sväng, köpte en ny mascara, måste även köpa ett par skor och en sport bh, men det är en annan sak!

Fast vi orkade vara där i typ 4 timmar så efter 1h 30 min drog vi på körskolan och satt dör en stund :) sen så drog jag hem!


Tror även jag ska dra te gymmer idag och träna lite! :D

Ovido - Quiz & Flashcards