Never look back!

Alla inlägg den 15 september 2011

Av Emma - 15 september 2011 23:36

 


Så jävla bra!! xD

Av Emma - 15 september 2011 23:02


                       

                     

Av Emma - 15 september 2011 16:49

Alltid lika kul att bli sjuk!

Hade huvudvärk imorse så jag hade tänkt ta med mig en alvedon eller nåt.. men det hade vi inte såklart. Så jag for till skolan, kände mig jätte trött, hade jätte ont i huvudet och sånt men jag härdade mig igenom dagen!

sista lektionen var tuffast, det va en kille som kom och skulle prata om hur han han försörjde sig på att skriva m.m Han höll på i 1 h 30 min.. med värsta huvudvärken.. inte det lättaste, men jag gjorde det!

Gick sen ner till stan för att möta upp petra, vi gick vidare till energi huset och köpte års-månads kort. Alltså vi betalar varje månad men vi är bindna i ett år om vi inte flyttar och kan bevisa det (:
Sen for jag hem och la mig i sängen!!


Ovido - Quiz & Flashcards