Never look back!

Alla inlägg under september 2011

Av Emma - 12 september 2011 00:39

Jag hatar makten du har fått över mig!

Jag som på det sättet alltid såg mig som självständig.. i helvete!


Hade jag varit en vän till mig själv hade jag gett mig en riktigt jävla hård bitch slap och frågat vafan jag håller på med?


så jävla beroende av dig alltså.. du fattar inte..

 

Som tur är så har jag såna vänner som gör det.. oturen är att jag inte lyssnar på dom. Men sen så har jag också dom som förstår och accepterar.. gud vad jag känner stödet från er..


jag som lovade.. inte bara mig själv utan två andra också..

förlåt, men en del löften kan bara inte hållas, och jag borde aldrig ha gjort det där löftet..

 

Tack! <3


Men jag kan inte, vill inte. jag tänker vara med han så länge han vill ha mig, och jag vill ha han..

Av Emma - 12 september 2011 00:19

Tillbaka ensam i min säng..

Det va en härlig kväll i ume, var på NÖRD kalas, gick på stan nån timme och resten av helgen tog vi detbara lugnt.. har snart läst ut en bok också (:


Men det känns ändå jobbigt att måsta vara hemma igen. Kommer ju inte kunna träffa han nästa helg så liksom ja.. men det ska nog gå bra!

Det vet jag att det gör!!


 

Av Emma - 9 september 2011 00:13

Tror jag ska sova nu.. är hyffsat trött så liksom ja..

Eller så ser jag ett avsnitt NCIS innan, om jag orkar.. hehe.


Drar ju som sagt till ume imorrn.. typ direkt efter skolan, bussen går 14.55

Så ja.. kommer nog inte blogga nåt i helgen så detta blir nog mitt sista inlägg denna helg.. eller ja, det kommer väl ett på söndag kväll också men ändå :p haha!


God natt!!


Av Emma - 9 september 2011 00:09

Jag hörde direkt att det var något fel..

shakii.. jag trodde inte att du fortfarande hade det, men jag hade fel..

nu vill jag inget annat än att hjälpa dig ur det, för det kan ju ändå inte vara lätt.


Jag kommer finnas vid din sida!

jag kommer hjälpa dig att resa dig upp!

jag kommer att göra vad jag kan

för att hjälpa dig!  


 

Av Emma - 8 september 2011 22:01

packat väskorna, plockat fram kläderna, gjort läxan, ställt väckarn, lyssnar på musik.. nu är allt jag skulle göra ikv klart :p måste bara raka benen.. så tror jag ska göra det!

ja, tkr om lena ben!! :D

Av Emma - 8 september 2011 20:01

Sitter i min säng (som vanligt) och är trött!

Linus är också här, vi ha vart på gymmet ca 2 timmar, och eftersom att hans buss går klockan nio så fick han följa me hem, och eftersom att pappa liks ska skjutsa karin till jobbet innan nio så kunde linus åka me han till stan.


Måste även packa typ två väskor, en som ska hem till mamma och en som jag ska ta me mig till gabbe.. åhh så jävla trött! fattar inte!

aja, det är som det är..


 

Av Emma - 8 september 2011 12:39

Hejsna svejsan!!

Sitter i skolan, började 12 idag så det va riktigt skönt!

jag vaknade först vid typ sju tiden och såg att det va soligt väder, gissa om man vart nå gla? oså somnade jag om och sen när jag vaknde vid elva igen så hade det blivit mulet   vart lite ledsenn då.. men men!

Jag drog till stan o träffade eve, så gick vi till skolan!

Nu ha vi projekt arbete ag vet vad jag ska göra på det och allting, jag ska typ skriva ; syfte mål, o nå mer xd men jag behöver lite hjälp som jag inte riktigt kan få för min lärare är på möte.. så jag sitter och funderar på vad jag ska kunna göra.


Slutar halvfyra idag, känns drygt men aja. efter skolan ska jag gymma med linus igen. Fast idag ska jag köra ännu hårdare än i tisdags, speciellt me mig. om jag har orken det vill säga!


Nä nu ska jag se om jag inte kan skriva nå mer på projekt arbetet innan jag går upp igen.. :p hehe.

Ha en bra dag!


Av Emma - 7 september 2011 22:54

Eftersom att jag inte for på träningen ikv så gjorde lite egen hemma fys :p fast det blev inte så mkt me tanke på att jag har träningsverk, men det va ju iaf nånting!!

satt även i jägar ställning i 2 min 20 sek, jag personligen tkr att det är dåligt!

men men, bara att jobba upp det!


Börjar tolv imorgon, så det är skööönt! då har vi projektarbete :)

Sen efter skolan ska jag gymma igen!! :D

Och sen då jag väl kommer hem blir det till att packa! En väska ska till mamma och sen en lite mindre väska som jag ska ha me till Gabbe, ska ju nämligen till ume i helgen :D


 

Ovido - Quiz & Flashcards