Never look back!

Alla inlägg under april 2012

Av Emma - 20 april 2012 13:31

Tro det eller ej, men jag tog faktiskt igenom städningen, gjorde ingen grundstädning, utan plockade upp mina saker, slängde skräp hedde saker på dom rätta platserna osv. Men även det är ju behövligt! 

Nu ska jag snart dra vidare till stan hänga där någon timme eller två.. sen drar jag vidare till farsgubben! :D


Har ingen aning om vad jag ska göra ikv, så lär väl sitta på rummet som vanligt. om jag inte rakt ska sitta uppe o checka tv with tha family! hahaha. Jag får se! 

Ska ju låna någon bok idag på bibblan hade jag tänkt så kanske ska läsa lite grann.. var faktiskst ett tag sen sist nu! :p


Jag har egentligen ingenting roligt att skriva så jag tror vi stoppar här! 

 

Tagen då vi va på the studio i ume! 

Av Emma - 20 april 2012 10:06

Vaknade vid fem imorse, men somnade ganska snabbt om. Så vaknade jag vid nio ist. 

Så jag klev upp och åt en tallrik fil, o nu hade jag tänkt att städa lite på rummet innan jag duschar o drar in till stan! 

Känns bara så jääävla drygt! :p hehe. 

Aja, jag måste ju göra det, annars får jag inte fara till pappa.. 

 

Av Emma - 19 april 2012 21:16

oj.. råka somna. Fast jag vet inte när, så vet inte hur länge jag sov.. inte bra Emma! 

Aja, tur man inte behöver gå till skolan imorrn då! 


Ska in till stan imorgon, ska på festprissen o prova klänningen igen :D sen ska jag kolla några saker, och sen tänkte jag nog dra till far min! :)


 


Var ju även på stan me Emelie idag, riktigt skojjigt som alltid! 

Av Emma - 18 april 2012 18:49

                         

Av Emma - 16 april 2012 17:03

Tänkte lägga upp nå bilder från resan men jag känner just nu ba nä.. jag orkar inte! 

Jag har typ blivit förkyld så jag är nu helt slut på. Åt knappt någon mat så ja. 

Jag hoppas verkligen bara att det är något litet såhär lite tillfälligt! 

Men det är väl det enda jag kan göra med det. 

Hoppas. 

 

Bild tagen i bussen någonstans i Tyskland. Påväg till Taizé-Frankrike.

Av Emma - 16 april 2012 12:57

Nu är jag hemma igen! 

Home sweet home! 

Ska gå o ta en dusch nu! gud så skönt sen tänkte jag bara slappa och vila upp mig efter resan, jag menar 37 timmar på en buss det tar faktiskt på en och sen + att man har haft en rätt så intensiv vecka med folk omkring en hela tiden så.. I need my own space now.. ;)

Av Emma - 7 april 2012 21:08

Nu påbörjar jag min resa till Taizé, frankrike! 

36 timmars bussresa, men det äre fan värt! 

Och jag kan inte annat än älska det

 

Av Emma - 7 april 2012 11:39

Tydligen så kom påskharen till mig o bror till oss imorse, för mamma fortsätter att förneka att det va hon trots att vi vaknade då hon var hos oss :p men aja. 

Lite gullig var hon ändå! 

 


Vaknade även vid tio av att jag sprattlade som fan! Hade då drlmt att det va en kille som försökte tvinga mig till att hålla två ormar.. så jävla hemskt! 

     

Ovido - Quiz & Flashcards