Never look back!

Alla inlägg den 2 oktober 2011

Av Emma - 2 oktober 2011 20:11

tystnaden som lägger sig i rummet är egentligen inget jag vill ändra på

men ändå har jag den där känslan att jag borde säga nåt..

men vad ska jag säga? har jag ens nåt att säga i detta läge?


Det är en så pass jobbig tystnad att jag inte riktigt vet vad jag ska göra eller säga, vad som kan förändra det.. för det va ju ändå jag som gjorde att det blev tyst.. 

Av Emma - 2 oktober 2011 00:07

Lite humor har jag i min lilla värld ikväll! 

Sitter o snackar me Emelie på fb, känns bra att ha hon och prata med! 


       Snyggingen hittar ni på http://eemlliie.blogg.se/ :) tjecka vet jag! 


Men nu ska jag nog gå och ta en dusch! (: sen ska jag nog he på en film eller läsa lite innan jag ska sova så.. (: sov gott

Ovido - Quiz & Flashcards