Never look back!

Alla inlägg den 18 oktober 2011

Av Emma - 18 oktober 2011 21:07

Måste även tillägga att jag tänker äta MYCKET mindre godis och skit, och nu tänker jag göra ett verkligt försök till att bättra mina matvanor ibland och vara lite strängare mot mig själv! japp, det tänker jag! :D

Av Emma - 18 oktober 2011 20:51

Efter ett riktigt hårt men skönt boxningspass så bakar jag!! :D 

har nu gjort 5 st muffins, en special bara för kussen min! Visst är jag för snäll ;D

sen drack jag ett ägg.. bara för att mamma sa att man kunde göra det, skulle egentligen ha haft två.. men vi hade bara ett kvar efter min bakning xD

Trodde att det skulle vara skit äckligt men dricker man det fort så äre inte så farligt som man kan tro xD sen tog en talrik med fil och flingor, gött! 


Och nu sitter jag här i min säng :D love my bed! 


Imorrn blir det praktik till 16.00, sen blir det körskolan till typ 17.30-18.00 eller nåt, efter det tänkte jag gymma och sen går jag ner och tränar taekwondo! 

Nu är jag på gång asså! :D 

Jag mår bra!!!!! :D

   

Av Emma - 18 oktober 2011 16:38

Dagen på praktiken förflåt som vanligt, cilket menas med att jag typ inte gjorde nånting. Lärde mig faktiskt att sälja biljetter! :D *stolt*.. eller inte :p

Drog hem kvart över fyra ungefär och nu måste jag tydligen laga mat också för det mamma gjorde smakade så konstigt tydligen.. och jag som ska hinna baka ikv också.. Kanske får bli efter boxnings passet ikv då.. 

Aja, Sånt är livet! 


Vädret är ju underbart.. sarkasm? JA! 

Vädret är urdåligt, det regnar och blåser och är kallt!!! 

Hatar detta jävla väder!! ÅÅÅÅHHH! 

man blir bara trött och depp och less! usch. 

Det är väl egentligen sånt man får ta.. men jag vill inte. 


FAN! kom nu på att jag glömde köpa muffins formar idag :o o jag som verkligen behöver stora nu! Skit också!! 


Nu ropar mamma på mig så jag ska kunna mat förgifta alla som ska äta! :D YIPPIE! Eller? 

nej min dag känns inge bra idag...

Hare! 

Ovido - Quiz & Flashcards