Never look back!

Alla inlägg den 19 oktober 2011

Av Emma - 19 oktober 2011 22:56

jag är trött och behöver sova..

så varför är jag då fortfarande vaken?

Jo, för att jag helt seriöst väntar på ett svar.  Jag vet att jag förmodligen inte lär få det, men jag vill ha det, och egentligen så behöver jag det också! 

Jag hoppas och tror att det fortfarande är nå fel på din telefon.. eller nåt?

ska jag kanske skriva igen? vill inte tjata men ändå! Jag vill som veta.. 


 

Av Emma - 19 oktober 2011 22:13

Ligger utpumpad i sängen med älskvärd musik i öronen. 

Hade tänkt skriva om min träning idag, hur jag verkligen tränade hårt på gymmer för att sen typ inte kunna vara med på taekwondon.. men vem vill veta det?

Vem vill gå in på en blogg och läsa det?..


Du är så underbar mot mig. såsom du aldrig någonsin varit, inte ens förut när du skulle övertyga mig (vilket inte var så svårt).. 


du är den jag vill va med. jag lovar! 

bara du och ingen annan vill jag ha i min säng bredvid mig om kvällarna..

Känna din varma kropp värma mig, när jag fryser som mest, kyssa mig. 

jag vill inte att någon annan ska göra det! jag vill inte det..

Ovido - Quiz & Flashcards