Never look back!

Alla inlägg den 29 oktober 2011

Av Emma - 29 oktober 2011 20:30

blev inte så mkt vila ikv.. gick ut och hjälpte pappa me ven, utmattad.. Ingen bra kombi! 

Blev även lite bråk men till slut så lyckades vi bli någotlunda klara och göra kväll.

Nu sitter jag och kolla på idol, på tv4 play me nyttigt snacks och en cola :D 

Av Emma - 29 oktober 2011 16:50

Gjorde som sagt var högskoleprovet idag..

Har ingen aning hur det gick, men det känns som att matten drog ner mitt betyg.. 

Hade 3 matte delar av fem. Inte bra! 

Är sämst på matte! Men jag hoppas verkligen att jag lyckades någotlunda med svenskan och engelskan! 


Det va skönt att få komma hem igen och få ligga i min alldeles egna säng! :D hehe..

Nu ska jag mysa ner mig med mig själv en stund! 

Ovido - Quiz & Flashcards