Never look back!

Alla inlägg den 10 oktober 2011

Av Emma - 10 oktober 2011 22:14

Första taekwondo träningen idag efter.. tre? fyra? 3-4 veckor, kändes bra! 

Skönt att få sparkas lite faktiskt! 

Gjorde iordning min lunch för morgondagen och sen så packade jag väskan, ska gymma imorrn och sen tänkte jag fara till mamma o sova där till onsdag eller torsdag eftersom att mamma o johan fyller år (: 


ja.. hm. 

Tror jag ska se Ncis o sen sova.. måste ju va pigg på praktiken,,, 

Av Emma - 10 oktober 2011 15:37

Det va även mössprovning inför studenten idag (tack o lov! slapp då provet i rättskunskap! :D ) va as kul! köpte lite små saker och nå kläder och skit. . . Det hela slutade på 2 480kr eller nåt.. :s hehe. Aja, man tar ju fan bara studenten en gång så NU KÖR VI! :D nej men ah! 

Det va faktiskt väldigt kul ändå! :) 

Av Emma - 10 oktober 2011 15:21

Nej men alltid lika kul att vara jävligt inställd på att plugga efter skolan och göra klart det man ligger efter i och så glömmer den viktigaste uppgiften i skolan.. Bra där! jajjamen! 

Nej men skit kul verkligen.. eller?! 


Aja, ska se om jag inte kan skriva klart idrotts uppgiften som skulle va inne för ett antal veckor sen, mitt pluggliv tog sig en bra början.. tsss! 


nej nu tar jag mig i röven och fixar skiten! har ingen riktig aning om hur jag ska skriva som men det blir förhoppningsvis bra.. 

Ovido - Quiz & Flashcards