Never look back!

Alla inlägg den 20 oktober 2011

Av Emma - 20 oktober 2011 23:59

måste ju bara säga att jag fick ordning på mobilen, Sim kortet fungarar och jag kan smsa och ringa! 

Tappade dessvärre alla nr, men jag har nu lagt in dom som jag behöver, så jag behöver inte oroa mig för det inte! Tur man har en annan telefon där numren är kvar i xD hehe.. 

Nej nu tänker jag stänga av datorn och bära ned den så den är hos pappa då jag kommer dig på söndag! :D Yay! och sen ska jag nog läsa en stund och sen söva gött!! 

Av Emma - 20 oktober 2011 22:34

JAG HATAR TEKNIK SKIT!!!! 

Typ alla mina telefoner har gått sönder inom ett år.. min dator har haft lite smått damp.. Och nu, när jag bytt till ett telia abonemang så funkar inte det där jävla sim kortet!!! :@ Vafan är det här för skit! 

JÄVLA HELVETE! 

ARGH! 

HATAR TEKNIK! 

Av Emma - 20 oktober 2011 21:07

Var svinigt trött imorse! och ändå hade jag somnat vid typ tolv, hyffsat bra tid! 

Men jag tog mig upp, jag åt frukost och jag kom till praktiken i tid! Dukten flicka.. meen lat. 

Min lärare kom på praktiken idag, pratade lite och sådär, hon försvårade uppgifterna vi ska göra rejält! Älskar inte vi alla extra arbete? :D

Käkade iaf på stan me Petra idag, riktigt gott! Men började må illa efter en timme så det kanske är dags att sluta me sån skit nu? :p haha. 


Efter praktiken gick jag på körskolan medans petra var på nå teori lektion i två timmar.. jag har nu klarat av fas A och B, började på C, känner att jag är på gång nu. Måste bara börja köra lite mer så kommer det här gå fin fint! :D

Vid sex gick jag och petra och gymmade, vart inte så seriöst för min del, var inte alls på humör kände jag efter typ 20 min.. men men. 


Nu ha jag duschat, packat väskorna, kollat upp busstider, mitt schema.. så nu återstår bara att ta nåt att äta innan man riktigt myser ner sig i sängen! 

Ovido - Quiz & Flashcards