Never look back!

Alla inlägg den 8 oktober 2011

Av Emma - 8 oktober 2011 14:51

Jag är ingen perfekt barbie..

Jag är en levande trasdocka

En docka som blivit sårad 

om och om igen,

en docka som fått många ärr.

jag är levande trasdocka 

som tappat mitt ena öga

och mina kläder är trasiga..

Men hos en del är jag 

det viktigaste som finns..


 

Av Emma - 8 oktober 2011 13:01

jag o syrran ska ta bilen till mamma och hämta nå grejs där :)

Tack o lov! då slipper jag fara på fest i mina skor som jag har här.. dom är liksom inte så passande till det ändamålet :p haha. 

Sen så får jag se vad jag hittar på, lär nog bara ta det lugnt och fixa mig liksom.. måste också bestämma vad jag ska ha för kläder på mig, vilket jag fortfarande inte gjort.. hehe. aja. 


 

Av Emma - 8 oktober 2011 12:16

Jag blir väldigt sur om jag blir väckt för tidigt eller om jag sovit för lite.. 

Och imorse.. eller 10.45 egentligen så öppnar en av mina små systrar källardörren (ja, jag har mitt rum i källaren! det är nice!) och skriker, då menar jag verkligen att hon skriker NUU ÄÄR DET FRUUUUKOSSST!!!  det går liksom inte att undvika att höra det.. så jag ligger vaken och funderar på om jag verkligen ska gå upp nu eller om man kan somna om.. men innan jag bestämt mig så kommer hon igen, och gör likadant fast nu skriker hon ännu högre om det är möjligt! 

Så jag klev upp! Och vart på dåligt humör.. har sovit typ fem timmar inatt, o hade tänkt bära in ve och sen fara o festa ikv... med fem timmars sömn? hmm.. 

Ja ja, nu är jag iaf vaken! 


Fick förresten fin besök inatt! :D det tyckte jag om!<3

Ovido - Quiz & Flashcards