Never look back!

Alla inlägg den 12 oktober 2011

Av Emma - 12 oktober 2011 22:11

Är jätte trött nu, så ska bara ta emot dom sista bilderna sen TÄNKER faktiskt jag sova!! 

Ska kliva upp och uppvakta mamma imorrn på morgonen, sen blire praktik och efter det tänker jag på en lektion faktiskt.. Körskolan, och sen gymmet. känns jobbigt att sitta på körskolan i mer än två timmar men jag behöver det så! 

sen tänker jag nog bara ta det lugnt, får se om mamma har lust att fara ut och övningsköra nåt med mig imorgon kväll (; Måste även till pappa och hämta lite kläder för jag tror inte jag komma fara dit o sova där nå mer denna vecka så ja.. 


Insåg idag att jag tagit fel på datumet när högskoleprovet skulle va, så jag trodde att det skulle va på lördag.. då det egentligen är den 29 oktober xD värsta failen där då!! 


Aja, söv gött! 

Av Emma - 12 oktober 2011 19:32

Blev max hamburgare till middag idag, sen gjorde jag klart religions uppgiften. 

Blev hyffsat nöjd. och eftersom att det bara är en ig-g uppgift så kände jag att jag inte behövde vara så noga och skriva värsta texten liksom. 


Sen så har vi haft gäster här. och vi har väl fikat och babblat, men nu är två barnfamiljer här, alltså 6 barn som är ca 6 år och mindre. och nästan alla kollar på hockeyn så jag kände mig för att gå upp och ta lite egen tid.


Är förbannat trött också, kanske ingen ville veta men det fick ni ändå! 

Av Emma - 12 oktober 2011 00:38

Pluggandet gick faktiskt väldigt bra tills min rygg höll på att ta livet av mig! 

Eftersom att jag inte har något riktigt skrivbord så sitter jag väldigt fel när jag pluggar.. Idag satt jag på sängkanten me datorn i knä och blocket bredvid, vilket resluterade i att jag satt väldigt böjt och fick väldigt ont i både nacke, axlar och rygg.. så jag täntke ta en paus och gå ner o prata lite me mamma men så visade det sig att alla hade gått o lagt sig xD haha! 

Jag har lite grann kvar på ena uppgiften som jag faktiskt tänkte ta mig tid till att göra imorgon! 


Funderar på att ta med mig religionen på jobbet imorrn och jobba lite på lunchen, det står ju faktiskt lite saker i papprerna som vi fick så kan ju ta lite info därifrån.. så då har man nånting att göra iaf ;D heh. 

Nä ni, nu ska jag se the fabulous life of Ana Gina :) Sen blire nog att sova så man orkar kliva upp imorrn då vi ska uppvakta brodern min :)


 



Svar på linus kommentar.. ; jag har bakat choklad muffins sen jag gick i.. 7:an tror jag, det är alltså ca 5 år sedan så ja, jag är hyffsat bra på det, vore ju lite konstigt annars! ;) 

Ovido - Quiz & Flashcards